Visa fullständig version : Malmö Oljehamnen
Vi ska ned till Malmö Lördag den 19maj.
Sova över, gå ut och dricka några bärs, rejsa och fylla skuffen med dansk-dryck.
Vi tänkte köra lite på Lördag kväll eller på Söndag!
Vilka tider brukar det köras där?
Regionansvarig 200SX OGS väst
/JAska
Så ni kommer ner efter Emmaboda? Det brukar köras mellan klockan 9 o tolv på lördagkvällen ungefär... Så hur ni ska hinna med o rejsa, dricka bärs o sen gå ut på samma kväll veti fan, men det ordnar sig säkert :)
Men ska jag spika en 200a träff Söndagen den 20e då? Se hur många som dyker upp...
/Marcus K
Daniel L
2001-05-08, 23:14
Hmmm... man kanske skulle haka på! Vilka blir ni Jaska?
/Daniel L - Medlem #94
Vad är det fåglarna kvittrar i mitt öra? ska det bli en träff i oljehamnen? fan vad kul i såfall!!
sune
Ah! lite intresse väcks... Daniel L dra med dig hela Nissan gänget från region väst o kom o hälsa på 1000 meters strippen i Malmö.. det kan bli roligt.. skriver in det hela som en träff för region syd... vet dock inte hur många som kommer... men vi kan ju nog bli ett lite gäng i alla fall :)
Om ni planerar att bo över billigt kan jag rekomendera er o höra med Formula 1 hotel..
hör av er o säg vad ni tycker.. allihopa!
/Marcus K
Daniel L
2001-05-09, 22:11
Kom på att det kan bli tufft för min del.
Emmaboda är ju inbokat och sen jobbar jag kl 06:00-14:30 på Söndagen.
Men jag ska ge det en funderare...
/Daniel L - Medlem #94
Twinturbo
2001-05-10, 07:46
Lite frågor inför köprundan i Danmark:
Vilka öppetider har de intressanta affärerna?
Vilket är billigaste/bästa sättet att ta sig över sundet om man är säg 4 pers?
Flera frågor finns, men dessa kan vi ta när vi kommer ner....
vad kul om det blir en lite större träff i malmö
sune
Ska du marcus fixsa ett litet tåg av nissan bilar upp till kinnekulle eler får man köra skälv hela vägen till götene om man ska dit
sune
Sune det är väl ett ypperligt tillfälla att snacka om detta den 19e då vi förhoppningsvis träffas allihopa?! du kommer väl?
/Marcus K
det lutar åt det hållet
sune
Låter bra Sune.. finns det fler som kommer komma till oljehamnen? Kan ju bli riktigt roligt om vi blir ett gäng...
/Marcus K
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.