handdator

Visa fullständig version : Vilka ska till Kinnekulle ?

laurin
2001-05-22, 14:00
Tjenare!

Skulle bara vilja veta vilka som ska till Kinnekulle nu i helgen och vart ni kör i från och när...Tänkte man kunda sluta upp i Växjö på shell macken innan rondellen om det är några som passerar där...

Mvh

Robin

To Cool To Rule

Daniel L
2001-05-22, 16:48
Jag tänkte dra dit. Åker antagligen från Borås.

Vilka fler blir det?

/Daniel L - Medlem #94

thomas
2001-05-22, 18:14
Jovisst blir det lite folk från oss. Det verkar som jag blir den enda ur styrelsen denna gången, men det borde väl räcka för jag har med mig tröjor och nummerplåtshållare...

Kommer ni bo över någonstans och åka ner redan på lördagen för att vara på plats tidigt?

/Thomas

Styrelsen 200 SX OGS

patriktq
2001-05-22, 20:12
Javisst ska jag åka.

Har precis fått på nya frambromsar (ZX-ok och skivor, GreenStuff belägg, stålomspunna slangar och DOT 5.1 vätska) så jag hoppas att det ska bli kul på banan.

Jag åker från Stockholm antagligen redan på lördagen och sover i Örebro (kanske blir det lite festande också). Kommer till Kinnekulle på morgonen.

Hur blir det med endagslicensen? Vilken tid är bangenomgången?

Vet du något om detta Thomas?

// Patrik TQ 200sx OGS

Molund
2001-05-22, 21:43
Aloo

ja betalade in medlemsavgiften idag så jag hoppas jag oxå får komma =)

Bra sugen på o dra ett par varv på ringen*ler*

Vi ses

/Magnus

Lowrider

Molund
2001-05-22, 21:44
Förresten...e det bara 200sx OGS som kommer ellerblir det någon mer klubb?

/Magnus

Lowrider

laurin
2001-05-23, 00:05
Jadå det är ju Mazda Miata klubben som bjud in oss så det är ju dom + vi som kör gratis men alla andra som vill köra får ju göra det också fast det kostar typ 150:- elle nått...

Mvh

Robin

To Cool To Rule

thomas
2001-05-23, 09:15
TQ -> jag tänkte säga, titta på miatas hemsida, men jag hittar inte tiderna där... Jag har de dock hemma så om inte Peter eller Niklas lägger ut dem så gör jag det i morgon kväll. Har för mig att genomgången är mellan 8 å 9. Därför min fråga om det är någon som åker ner dagen innan.

Molund -> Ta för säkerhetsskulll med dig inbetalningskvittot, för kontroll kommer det att bli. Icke medlemmar i "representerade japanska sportvagnsklubbar" kan köra för 300 kronor vilket ett medlemsskap kostar. M a o kommer du med en Toyota Previa får du vacket titta på =)

/Thomas

Styrelsen 200 SX OGS

thomas
2001-05-23, 09:20
Jag glömde säga att om ni inte kört på Kinnekulle tidigare så finns länk till en körguide på miatas hemsida som är ett måste att läsa för noviser (som mig). Jag höll på att köra av första varvet när jag var där för ett par år sedan. Banan har ett par giftiga ställen och är inte lika förlåtande som Gelleråsen...

/Thomas

Styrelsen 200 SX OGS

Ticco
2001-05-23, 18:29
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!

Jag vill ju oxå vara med å leka :(

//Ticco

OO=00=OO

-------------

"Blir du inte rädd när du ger fullt så har du trimmat på tok för lite"