Visa fullständig version : Gelleråsen
Har en liten undran vad som gäller på klubbträffen, måste hjälmen vara godkänd eller går det bra med en vanlig moppe hjälm?
Leffe
För cool för att regera
Det funkar det med, dom e väl som mc-hjälmar i dagens läge :)
Till alla andra:
Det där med hjälm, visst kan man lura banvakterna å åka med en cykelhjälm men vem har du lurat om något väldigt tråkigt skulle hända ?
Om jag kommer till träffen så har jag med mig min hjälm som jag kan tänka mig å låna ut, kommer jag så blir det nog med Bmw'n å den får nog inte komma ut på banan (kanske ett liiiiitet varv) ;)
//Ticco
OO=00=OO
__---------__
200SX -90 200SX OGS # 17
E28 528iA -86 BMWCS # ?
Hejsan, om man tar med en polare till Gelleråsen och han oxå vill köra på bana fast i min bil, får han pröjsa 300 spänn då oxå eller gäller summan bara om man ska köra med extra bil?
Mvh Sören A #39
Läste på medlemssidan att man var tvungen att ha heltäckande bomullsklädsel. Vem har en rally overall i bomull? (inte jag!).
Ni som åkt förr, hur löste ni det?
Jeans å långärmd collegetröja :)
Det funkar med vilka kläder som hällst bara dom är heltäckande å i bomull.
Sedan så bör man ha ett par gummiskor i skinn.
//Ticco
OO=00=OO
__---------__
200SX -90 200SX OGS # 17
E28 528iA -86 BMWCS # ?
imported_peter
2001-06-07, 21:57
Sören: Självklart får kamraten åka några varv i din bil utan att han behöver betala någonting.
- Peter / klubbsekreterare 200SX OGS - "I hardly touched it, it just broke!"
OOO skulle aldrig låta någon av mina polare prova min bil på bana vet hur dom kört när dom provat den på vanlig väg.....däremot har tre av dom en S2000 som demokärra på deras jobb håller på och övertala dom att sn...låna den och hänga med på träffen.....
Thompa
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.