Visa fullständig version : Är det många som ska till gelleråsen från sthlm
skulle va kul och samla ihop oss och åka tillsammans både 200:or och Z:or(bara nissar och datsar) för det lär väll inte vara så många som åker dit i förväg det är väll bara 35 mil va?....när börjar det på morgonen?
Thompa
Kommer åka ner på fredagen, och slippa åka 2 timmar på morgonen.
Jag kommer också åka ner på fredagen.. hem på söndagen
/Marcus K
imported_peter
2001-06-08, 17:52
Om det är 35 mil till Gelleråsen beror väl rätt mycket på var man bor?
Eftersom samling är redan kl 8 på morgonen och bangenomgången börjar strax efter verkar de flesta ha planerat att komma till Karlskoga redan under fredag kväll.
Klubben har preliminärbokat bäddar på vandrarhemmet som är bokningsbara t.om nu på söndag på medlemssidorna. De flesta verkar också planerat att sova kvar till söndagen och vara med och grilla och prata om dagen som varit på lördagkvällen.
All info finns på medlemssidorna!
- Peter / klubbsekreterare 200SX OGS - "I hardly touched it, it just broke!"
Klart man kommer ner, blir min första banträff, tror att det kommer att bli skitkul, jag åker från Ludvika!
Mvh Sören A# 39.
Får ursäckta mej lite glömde vist att skiva sthlm....menade altså om det var många som skulle till gälleråsen från sthlm och att det skulle va kul om vi kunde samla ihop oss dagen d eller kanse dagen innan....
Thompa
imported_peter
2001-06-09, 09:45
Jag kommer att åka via Stockholm. Vi åker upp dagen innan några stycken. Visst skulle det vara kul att samla upp alla som åker från Stockholm och köra gemensamt.
Vi får spika tid och plats när det börjar närma sig.
Daniel L
2001-06-09, 10:31
Jag åker nångång på Fredag eftermiddag/kväll från Göteborg. Hoppas vi blir ett gott gäng även därifrån.
/Daniel L - Medlem #94
lasse200
2001-06-09, 10:46
Det är 24 mil från stockholm vad jag vet i alla fall. Dom rekomenderar att inte dricka alkohol en vecka innan och se till att man dricker mycke vatten hella tiden......
lasse200
Bli aldrig omkörd.
Jag kommer oxå. Åker till Karlstad och bor där men kommer till gelleråsen på morgonen.
-----------------------------------------
Regionsansvarig 200sx OGS Nord
Men Frippe då, vågar du inte bo med oss övriga? Boka om!!
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
Hehe ja nu är det så att vi tänkte passa på och hälsa på min bror som bor i Karlstad! Det är därför som vi ska bo där... Ledsen killar! =) Men vi kommer ju ändå glida och grilla på kvällen med er!
-----------------------------------------
Regionsansvarig 200sx OGS Nord
U better!
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
Jag kommer självklart, åker från Stockholm dan innan. En sammåkning vore ju trevligt.
Leffe
För cool för att regera
Daniel L
Jag åker oxå från Gbg på fredag eftermiddag/kväll...vore kul med gemensam resa upp...
//¤¤¤ aNDerS ¤¤¤
ska ja dit åker ja från karlstad...
//som hemma fast annorlunda\\
Daniel L
2001-06-11, 08:26
aNDerS,
Ja, vi får försöka bli ett gäng som kan samåka från Göteborg. Roligare så. :)
/Daniel L - Medlem #94
Jag kommer oxå att åka på fredagen från sthlm...hoppas bara att jag har hunnit byta vxl-lådan innan....
Man vill ju inte åka 25 mil med en taskig vxl-låda fredagen den 13:e !!!
//Rasmus
"If everything seems under control, you´re just not going fast enough"
Om ni från Sthlm åker norr om Mälaren så hakar jag på i Västerås, annars i Arboga. Gjutet!
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
imported_peter
2001-06-12, 12:48
Thomas - har du koll på en bra uppsamlingsplats i Arboga?
Annars är väl en startpunkt strax söder om Stockholm lämpligt så att ingen behöver åka norrut för att möta upp..
Frågan är vilken tid man ska starta, alla har kanske inte tagit ledigt på fredagen och då kanske en tid runt 18-19 är lämpligt?
Jobbar hela fredagen och måste åka genom stan. Så tidigare än kl.18:00 går inte.
Hur många är det som tänkt åka ifrån sthlm på fredagen? Vore fett om vi blev några stycken.
grr... hur många från skåne då? :)
/Marcus K
Strax efter Arboga (från Sthlm) finns ett långtradarställe med en jätte parkering på höger sida. Varför inte träffas där 18.30 på fredagen? Det blir en liten omväg för de som kör den norra vägen om mälaren, men vad gör man inte för att åka kolonn? =)
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
Om det är 24 mil från sthlm, så åker jag på
tidig lördag morgon.
Vi ses!
www.z-car.net
Jag tänkte också åka tidigt lördagmorgon, vi kan ju samåka...
Mvh
Hessam
To Cool To Rule
Visst,
vi får hålla kontakten längre fram.
Det är kanske fler som hakar på...
Maciej
Kommer också. Får se om det blir från Stockholm på Fredag kväll eller Lördag morgon. Kanske även från annan ort.
Beror på tjänsteresandet osv.
`SHOGUN´
Thomas--> Jag vet vilket ställe du menar !
det är ju en mkt lämplig plats,
tror det heter "Nalles" eller ngt liknande ?
Ska försöka fixa så vi.....
Jag,Rubinen och Weronica kan va där vid 18:30
// Mvh JJ
Regionansvarig 200sx OGS ÖST
Fan det är nästan som upplagt för ett canballrun till gälleråsen,först en dit.....alla kommer fram utan körkort..ha ha
Thompa
Att åka på lördag morgon är inte att rekommendera. Om man inte är framme klockan 8.00 för då börjar säkerhetsgenomgången. De som missar den får ta den andra som vi inte spikat tid för än, men utan genomgång, ingen körning på banan...
Appropå tiden i Arboga, sug på den ett tag så bestämmer vi oss senare.
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
Jag och Peter och våran respektive ska med!
Sen vet jag inte hur många mer det blir från väst regionen men hoppas på så många som möjligt!
Regionansvarig 200SX OGS väst
/JAska
Jag och PeterTwinturbo kommer!
Hoppas det kommer fler från gbg trakterna!
/JAska
jag och PeterTwinturbo kommer!
Hoppas det blir fler från gbg trakterna!
/JAska
Blev just registrerad medlem så räkna med mig med. Kommer åka från Sthlm så jag hakar med glädje på under fredagskvällen bara tid och plats finns angivet :)
Och en sak till styrelsen eller den som har hand om kontona bara: Såg att mitt konto var aktiverat (konto: Defender), men jag kan fortfarande inte "logga in" som medlem. Så jag skriver detta med ett vanligt konto tillsvidare :O)
Någe knas på G ?=)
Mvh.
Richard A
- WRunning 200SX Original...
Nej då Deffe, allt är OK, men styrelsen jobbar ideellt och har inte automatiska script på allting även om Peter och Niklas fixar det mesta på en gång.
Jag såg att du blev medlem igår, så när vi kollat att pengarna kommit in så kommer du in på siten (mao snart)
Välkommen!
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
jortbydj
2001-06-20, 10:35
anders kanske man skulle rejsa ihop upp till gelleråsen
jag skall dit från gbg
mittmotor,bakhjuls drift 2sitsig =mr2
Why not...
//¤¤¤ aNDerS ¤¤¤
Vi kommer ett gäng från bla Katrineholm och hälsar på med några mazdor
Martin
Mazda 323 GTR
StreetRacer_old
2001-07-04, 18:31
O jag hakar på som kartläsare åt Koverman =)
Mvh
Pierre E
"I love donuts, especially the black ones on the road" /PE
Blir vi några som åker från Stäket(Sthlm) vid tre tiden? Tråkigt att smitta tidigar från jobbet om det inte kom nåt folk.
Roligare om man är några stycken iallafall.
Tjenare!
Vad jag har hört/sett så blir vi ett gäng =)
// Mvh JJ
Regionansvarig 200sx OGS ÖST
Jorå, räkna med mig åxå! (Men jag hakar på i Västerås)
/Thomas
Styrelsen 200 SX OGS
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.