handdator

Visa fullständig version : Jaska jag vill piska dig o alla andra göteborgare!

nismo79
2001-04-26, 08:00
Bilen går fint nu.. jag har inte vågat skruva upp trycket allt för mycket... ligger på 0,95 bar för närvarande... men den går mycket fint.. har ett härligt flöde genom systemet nu känner jag..

Är lite orolig för det här med topplocks bultarna... från ett håll hör jag att de måste bytas eftersom de är sträck bultar.. från nåt annat håll hör jag att de inte alls behöver bytas... någon som kan ge mig klarhet i detta? Och går det att köpa metallpackning till 200an?

tack att ni bryr er :)

mvh

/Marcus K

Jaska
Nu när man har ställt in bilen så vill alla rejsa...kul att du fått ordning på bilen Markus, hoppas jag får tillfälle att köra ifrån dig snart igen..

Regionansvarig 200SX OGS väst

/JAska

Roger200sx
Funkar bilen bra nu?

Kan man gissa att pumpen varit grundbulten till alla dina problem?

nismo79
ahh vad tråkigt.. här i Malmö kommer fortfarande Köpenhamnsborna över o kör skiten av oss.. :) fast det är klart det blir mindre o mindre...

/Marcus K

Lindén
Slut för säsongen. För kasst väder/vägunderlag för race nu, blir till våren igen. Det är inget officiellt "stopp" på streetrace nu men på de sista race-tillfällerna har inte någon racat utan bara kollat på varandras bilar typ.

//Lindén [Göteborg]

nismo79
2001-10-13, 19:02
Hmm nu är min bil hel igen.. frågan är hur länge? Så jag tänkte höra om det fortfarande pågår race i GBG.. sugen på att ta mig upp en kort-weekend o kolla läget... Någon som har info o ge mig? :))

/Marcus K