Visa fullständig version : Vita mätartavlor!
Kristofer_OLD
2002-08-28, 00:59
Bra ide att öppna ett sånt här forum, då passar jag väl på som första företag att posta här... [:)]
För dom som är på jakt efter vita mätartavlor så säljer vi Birba Racing mätartavlor till Nissan 200 SX S13 & S14.. och till alla andra modeller också för den delen.
Pris: 750kr inkl moms per set (200 SX).
För mer info: http://welcome.to/knracingproducts
Tack!
---
Kristofer Nilsson
KN Racing Products
RACELOGIC & H K S PARTS
Edited by - Kristofer on 2002-08-28 01:00:37
OBS att passformen är rent usel till S14a, nya hål måste göras både i ena tavlan och i hållaren bakom + att det blir ett stort öppet hål mellan rpm och km/h.
Mycket besviken över mina tavlor. [:(]
Thomas Lindgren
Nissan 200SX Z-edition #67/200
Det är olika tavlor på S14 och S14a. På S14 går dom i varandra vilket dom inte gör på S14a. Så det kan ju förklara saken.
Leffe medl. #57
Prey to the god of Bomex. I hope your speed over the rival.
Jag slänger nog ur mina och skickar tillbaka, för så här går det bara inte att ha.
Thomas Lindgren
bengtzon
2002-08-29, 01:14
låter som riktiga b-prylar. Det är ju det man stör sig på. Det går ju inte säga att man inte bryr sig för att man inte ser skiten.
Det är ju det man tittar på mest. Direkt mest efter vägen [:-)]
Tänk och bli förbannad över passormen Tomas VARJE gång man tittar på mätaren!
Fy fan! Då är man ingen bra förare i trafiken! [8-)]
http://www.jolie.nu/200sx/projekt/birba/DSCF0071.JPG
[:(]
Thomas Lindgren
Aha... det var som jag misstänkte. Mätartavlorna på billden är till S14 och inte till S14a.
Leffe medl. #57
Prey to the god of Bomex. I hope your speed over the rival.
Mina satt perfekt (s13)
To infinity and beyond!
Hur e passformen till S13 ?
Annonsera gratis:
http://www.kopochsalj.se/
johan heed
2002-08-30, 00:24
nä fan vad kasst. Iamtomas, det där kan du inte godkänna. Jag hade lämnat tillbaka det utan att blinka
Mmm, jag kommer göra det också. Dock är ju mina mätare helt lustiga nu också, varvräknaren visar vad den vill, bensinmätaren ungefär lika. De andra två verkar funka som dem ska, alltid nåt...
Thomas Lindgren
Iamthomas-> Läs vad Leffe skrev. Du har mätartavlorna till s14 och inte till s14a. Inte konstigt att de inte passar som de skall!
min s13 tavlor sitter som ett smäck :)
Nu med mer mos i maskinen!
"Blinka med blåljusen om du vill rejsa"
MickeB: Jo det har jag förstått men det verkar inte finnas några andra. Ska slita ut dem och skicka tillbaks dem när jag orkar.
Thomas Lindgren
www.emtechautomotive.com.au/
har vita mätare till s14
Och de passar S14a?
Thomas Lindgren
Dom har både till s14 och s14a.
Vet ej vad frakten går på men tavlorna går på 125usd
Tror det får bli originaltavlor för min del, för så mycket pengar är det inte värt att få vita tavlor.
Thomas Lindgren
Daniel L
2002-09-13, 10:56
Kvaliteten på Birba tavlorna är bra, inget snack. Dock måste man vara MYCKET försiktig vid monteringen då det är väldigt känsliga delar man pillar med. (Kan vara därför iamthomas mätare ballat ur?)
/Daniel - Styrelseledamot 200SX OGS
¨`* 200SX S13 Spec-R *´¨
är det ingen som vet någon annan som säljer hela tavlor(bakgrunds belysta) till s14a
Kristofer, du säljer Racelogics prylar. Kikade lite på Traction Control systemet och det verkar ju rätt fräckt för vinterkörning samt slippa slita däck osv osv... vad tar ni för det i Sverige? basic kittet med on/off... och har du installerat det på din 200'a? Inga problem?
Lite fel tråd men du kanske kan göra en ny? :-)
Inte nog med fel tråd... stod ju det mesta på svenska till och med på sidan...
Jajaja... sorry...
Den intresserade nybörjaren...
Edited by - AlexW on 2002-09-23 21:17:52
Kristofer_OLD
2002-09-24, 19:24
Alex W> Har öppnat en ny tråd angående TC [:)]
---
Kristofer Nilsson
KN Racing Products
RACELOGIC & H K S PARTS
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.