Tony D-B
2003-11-18, 16:52
Tjena!
Jag har ett samarbete med ett företag som heter EMB Stockholm. De broderar kepsar, t-shirtar, collegetröjor, pikétröjor och mössor.
Vi kan nu erbjuda bra priser på broderade kepsar!
Nu kan du beställa din personliga keps, kepsar till ditt racingteam, ditt företag etc.
Brodering kan ske på framsida av keps, på sidan och på baksidan.
Frågor om brodering och dylikt kan ställas här i tråden. Eller till mig på icq!
Aktuella priser:
1-5 st 150:-/st
5-10st 145:-/st
10-15st 135:-/st
15-20st 125:-/st
Maila angående pris på större kvantiteter.
I grundpriset gäller enfärgad keps, med brodyr på framsidan. Valfritt truetype typsnitt gäller. Priset är inkl. moms, exkl. frakt. Svarta och marinblå kepsar finns för omedelbar leverans! Även marinblå med grå piping. (Piping kostar 5kr extra)
Kan även ordna brodering med loggor på keps, men det är lite andra villkor då. Frågor om detta på mail!
Mail: tony@gibbs.se
M.v.h.
Tony i samarbete med EMB Stockholm
Edited by - Tony D-B on 2003-12-08 02:03:24
Jag har ett samarbete med ett företag som heter EMB Stockholm. De broderar kepsar, t-shirtar, collegetröjor, pikétröjor och mössor.
Vi kan nu erbjuda bra priser på broderade kepsar!
Nu kan du beställa din personliga keps, kepsar till ditt racingteam, ditt företag etc.
Brodering kan ske på framsida av keps, på sidan och på baksidan.
Frågor om brodering och dylikt kan ställas här i tråden. Eller till mig på icq!
Aktuella priser:
1-5 st 150:-/st
5-10st 145:-/st
10-15st 135:-/st
15-20st 125:-/st
Maila angående pris på större kvantiteter.
I grundpriset gäller enfärgad keps, med brodyr på framsidan. Valfritt truetype typsnitt gäller. Priset är inkl. moms, exkl. frakt. Svarta och marinblå kepsar finns för omedelbar leverans! Även marinblå med grå piping. (Piping kostar 5kr extra)
Kan även ordna brodering med loggor på keps, men det är lite andra villkor då. Frågor om detta på mail!
Mail: tony@gibbs.se
M.v.h.
Tony i samarbete med EMB Stockholm
Edited by - Tony D-B on 2003-12-08 02:03:24