Nissan Owners Group Sweden

Nissan Owners Group Sweden (http://www.nogs.se/forum/index.php)
-   JapMeet (http://www.nogs.se/forum/forumdisplay.php?f=121)
-   -   JapMeet nerlagt eller? (http://www.nogs.se/forum/showthread.php?t=168676)

jänkdräparn 2010-08-19 20:46

JapMeet nerlagt eller?

Vad har hänt med Japmeet? Efter att datumet skulle ändras är det helt knäpptyst och det står inte nånstans om det. Vi är snart i september vad är det som hänt?

GT-R_mojje 2010-08-20 08:18

det som händer var är/mkt snack och lite verkstad och ursäkter som inte riktigt stämmer med verkligheten, japmeet är garanterat ett minne blott ett tag framåt iaf //M

Snilsson 2010-08-20 10:55

Det är sponsorerna som är problemet vad jag hört iaf, finns inte tillräckligt av dem. :o
Fick veta i mitten av Juli typ att det inte blir något 2010 iaf, osäkert om det blir något 2011.

Detta är bara rykten som jag snappat upp!

GT-R_mojje 2010-08-20 12:08

gatebil tog den platsen på mantorp,antar det var en kostnadsfråga som gjorde att japmeet rök,för att skylla på att förhandlingar med banan pga bullernivå med mera inte var klar e ju skitsnack då det datumet som japmeet skulle vara tog gatebil, iaf så är det riktigt dåligt med info från dom ansvariga från japmeet.

Svarten 2010-08-21 21:29

Kan inte göra annat än att hålla med. Mest skitsnack. Att japmeet las ner är anledningen till att jag och 3 av mina vänner inte är bet medlemmar längre, kan tänka att det är fler med oss. Bra jobbat.

Tim_tub 2010-08-22 11:25

Varför vill ni inte vara medlemmar i Nogs när en fristående arrangör inte klarar av att anordna en träff?

Efter 2008 så har Japmeet skött sig själva och inte haft något med klubben att göra.

Svarten 2010-08-22 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av tim_tub (Inlägg 1266648)
Varför vill ni inte vara medlemmar i Nogs när en fristående arrangör inte klarar av att anordna en träff?

Efter 2008 så har Japmeet skött sig själva och inte haft något med klubben att göra.

Anledningen till det är att det ändå har varit rabbaterat att åka på japmeet eller gratis om man ställer upp o jobbar en dag. Visst finns andra banträffar att åka på men är väl lite bekväm då man har Mantorp Park som hemma bana.

Sketstopp 2010-08-26 11:03

Kan man inte ha ett japmeet nån annanstans än mantorp då?? elr iaf liknande? finns juh några som har "wangan meet" i skåne..

nyztrom 2010-08-26 20:14

Citat:

Ursprungligen postat av Sketstopp (Inlägg 1267044)
Kan man inte ha ett japmeet nån annanstans än mantorp då?? elr iaf liknande? finns juh några som har "wangan meet" i skåne..

de har ja med tänkt på, vi har ändå ganska många banor i sverige, okej mantorp park är bland dom bästa men dyrast med, kostar ca 60.000 för en dag.. Varför inte ha nått på tex gelleråsen? Fin bana och drifta osv på

flovv 2010-08-26 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av nyztrom (Inlägg 1267073)
de har ja med tänkt på, vi har ändå ganska många banor i sverige, okej mantorp park är bland dom bästa men dyrast med, kostar ca 60.000 för en dag.. Varför inte ha nått på tex gelleråsen? Fin bana och drifta osv på

Gelleråsen hade ju varit ritkigt nice, som Japmeet var 2003 (Var ej på det 2002), det var helt grymt skoj och, enligt mig, roligare bana än mantorp !! :D

/Stefan

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:42.