|
|
|
|
#1 |
|
Member
Reg.datum: apr 2009
Bil:
S13
|
ska göra detta på min sx å undrar om nån har tips på hur ja gör d bäst!tror ja vet var ja ska svetsa men där e väldigt tajt å få in svetsen där! nån som har en bild på hur d ser ut eller hur man gör?
|
|
|
|
#2 |
|
Ordförande
Reg.datum: jan 1970
Bil:
S13
, Annan
|
`SHOGUN´SR Timothy Tréville #0009 Ordförande, Nissan Owners Group Sweden S13 from standard to +700hk |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
Reg.datum: apr 2009
Bil:
S13
|
mja bra bilder fast som nån skrev väldigt mycke jobb för d lilla!har hört flera som bara svetsar dom på plats! min diff ser inte exact likadan ut.för ja kan inte se(hålet) där kuggarna möts,där man ska svetsa,d sitter nått mög ovanpå där som gör att ja inte kommer ner där!måste väll va så på allas eller?
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Reg.datum: mar 2009
Bil:
S13
, S14
|
bättre att göra det seriöst så det inte går sönder mitt på bana... det är inte så mycket jobb. för det resultatet man får. tycker jag iaf.
tror jag gör det där på min s13..
|
|
|
#5 |
|
Member
Reg.datum: jan 1970
Bil:
S13
|
Blir de inte lite svårt o köra me svetsad diff? Har hört mycke dåliga saker om de.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
Reg.datum: okt 2007
Bil:
R33
|
Ska man bara ha bilen till att drifta med så funkar de men ska man köra mycket gata så skulle jag aldrig fått för mig att svetsa den
Henrik Nilsson #1552 F.D Nissan 200sx s13 Ägare http://www.garaget.org/Nismo_200sx |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|