handdator

Visa fullständig version : Äntligen!!!

Thompa
2001-05-08, 00:06
Äntligen fick man svar från Z klubben efter ett års väntan och det var tydligen träff den 27 maj oxå,skoj.....hoppas bara man hinner få bilen klar dom ska börja måla den här veckan hoppas det inte blir någe mer strul nu.Hur många är det som ska till träffen?Kommer 200sx ogs ha några egna träffar som man kanse kan ta med 300:an till eller är det bara 200:or som gäller då?

Thompa

Maciej
2001-05-08, 09:33
Å nej! Jag hinner inte bli klar till maj träffen!

Typiskt...

Jag får sikta på nästa träff.

Lycka till med lacken Thompa!

Maciej

imported_peter
2001-05-08, 09:37
Träffen på Kinnekulle 27 maj arrangeras av Miata-klubben och de flesta japan-klubbar är inbjudna, även 200SX OGS givetvis.

Vi kommer att ha vår banträff 14 juli på Gelleråsen och även där är de svenska japan-klubbarna inbjudna. Är man inte medlem i någon av klubbarna eller om den klubb man är med i väljer att inte vara med kostar det 300kr. Givetvis måste man åka japansk bil.

- Peter / klubbsekreterare 200SX OGS.

Thompa
2001-05-08, 22:51
Maciej du får väll ta ledigt från jobbet och göra klart bilen istället,ropa till om du behöver någon hjälp....kommer nog inte heller att bli helt klar med min bil..men får jag ut den och hinner besiktiga den före kristiflygarhelgen...så hinner jag nog få på nya väghållnings kittet....Hörde nått ryckte om att det även skulle vara dragracing på tullinge samma helg? nån som vet

Thompa

Stenman
2001-05-10, 20:27
Stämmer bra, Dragrace-cup. (man får väl ställa upp med Z:an)

Thompa
2001-05-10, 21:01
Fan!!!det lutar åt att jag inte heller kommer få min bil körklar till kristiflygare, var nere hos lackeraren i dag och hälsa på och dom hade hittat mer skador å spakel under lacken,farligt med import bilar.....Han sa dock att det finns en möjlighet att få den klar....men jag vill ju inte stressa dom så dom börjar slarva eller nått.....men ser ni nått svart i backspegeln som sekunden efter skakar till din bil och när du kommit ut ur alla avgaser kan skymta det svarta långt långt framför dej då vet du att jag han få bilen klar

Thompa