handdator

Visa fullständig version : Nya bilder på min Z'a!

PeterZX
2001-04-26, 09:00
Borde väl påpeka att den skall besiktigas den 30 okt och det skall inte bli några problem. Fa-an, man är ju lite pjäxpannad. Bilen står ju på farsgubben och jag har frågat några ggr om han inte fått kallelse till bes men icke. Har inte brytt mig mer om det och så kollade jag nu och fa-an, den har ju körförbud. Beställde tid idag för bes, har ju inte kört särskilt mycket med den men ändå...snacka om koll!!

PeterZX
2001-10-09, 16:02
http://www.geocities.com/sundstedt/nissan.html

Tjena! Är ganska nöjd med bilderna på min 300'a som även är till salu. Dom vill jag gärna dela med mig av till er. Har även lagt in den i "annonser", fick klagomål tidigare. Så nu får ni bara bilderna. Hoppas att ni tycker om dom. So long!

Maciej
2001-10-09, 18:15
Synd att man inte kan se bilderna.

Det verkar vara rusning efter de, eftersom din överföringsbegränsning har överskridits...

Maciej

PeterZX
2001-10-09, 18:42
Sorry, nu funkar det. Åkte på utrymme, fick tömma den på lite soppa!

*iceman*
2001-10-09, 19:12
sorry funkar inte för mig heller/iceman

*iceman*
2001-10-09, 19:26
oki måste säga att den bilen är jävligt lik min bil varför ska du sälja den vad är priset /iceman

PeterZX
2001-10-09, 23:10
Bilen är till salu främst av två orsaker. Skall flytta till större i hammarbyhöjden samt jobbet flyttar ut till Kista. Detta gör att behovet av en snål kö bil är större än en törstig sportbil samt att pengar behövs till nya möbler och dyrare hyra. Den är min ögonsten och jag har lagt ner mycket pengar

på den och den säljs motvilligt. Priset har jag satt till 145.000kr men kan diskuteras, det är ju höstpriser som gäller nu tyvärr.

*iceman*
2001-10-10, 20:24
hmmm jag vet hur det är men synd att du ska sälja bilen jag släpper inte min i förta taget /iceman