handdator

Visa fullständig version : K: Nissan 200sx s13

pnorberg
2009-05-17, 13:23
Läs länge ner för mer info om byte

Med vänliga hälsningar
Patrik Norberg

pnorberg
2009-05-26, 20:08
Höjer maxpriset, 35.000 kr

pnorberg
2009-06-10, 11:43
Verkligen dåligt med 200:or till salu när man väl ska skaffa en igen. Trodde finanskrisen skulle sätta sina spår och de skulle finnas hur många som helst till salu men icke.

Verkligen ingen som vill bli av med sin 200a?

David91
2009-06-10, 15:48
finns säkert massor men inte så högt upp ^^

thomas
2009-06-13, 19:36
Finanskrisen gör väl att man behåller bilen. Billigare och bättre får man ju leta efter, vilket du gör.. Ingenting som skänks bort här inte! ;-)

Verkligen dåligt med 200:or till salu när man väl ska skaffa en igen. Trodde finanskrisen skulle sätta sina spår och de skulle finnas hur många som helst till salu men icke.

Verkligen ingen som vill bli av med sin 200a?

pnorberg
2009-06-16, 18:46
Finanskrisen gör väl att man behåller bilen. Billigare och bättre får man ju leta efter, vilket du gör.. Ingenting som skänks bort här inte! ;-)

Hade räknat det så här snarare, varssel = arbetslöshet = sälja bilen. Men efter två månaders sökande efter en s13 har jag bara varit och kikat på en och den var skabbig.
Dock så har jag kanske hittat en nu för rätt peng, återstår och se på lördag. :)

pnorberg
2009-08-10, 20:58
Fortfarande sugen efter en 200sx s13 men då jag blev less på att jaga månad efter månad och hittade ingenting så köpte mig en BMW 325i coupé -94. Är som sagt fortfarande efter en S13 om någon är sugen på att byta?

Det är en vinröd coupé i helt original skick,
21000 mil
8 ägare varav 3 eller så var det 4 bilförsäljare, har ett papper som visar alla ägare.
Svensksåld
Elhissar
Elspeglar
Sätesvärme
BMW larm med immobilzer
Farthållare
2 zon klimat (dock läckage då den kyler inte)
Mellan 'färddatorn',
Nokian sommardäck på originalfälgar, ok vinterdäck på plåtisar
6x9:or i hatthyllan, stegdrivet. Sony CD-spelare
Tyvärr finns det lite rost på bakskärmarna och liten fläck på ena dörren
Det är ingen ny bil men annars i fint skick
Har inte ägt bilen länge och byter endast mot en s13 i originalskick. Har ingen annan orsak och bli av med bilen.

Bilder finns här:
http://www.garaget.org/pnorberg

sk8micke
2009-08-19, 22:58
har en som ja gärna byter mot en 325a men min e inte org!å vill ha pengar imellan om bmwn e helt org!

pnorberg
2009-08-20, 23:59
har en som ja gärna byter mot en 325a men min e inte org!å vill ha pengar imellan om bmwn e helt org!

Sorry, har inte råd och ge något emellan just nu på grund av flytt och resa till thailand samt att jag verkligen vill ha en i originalskick. Dvs. orginal utseende, inredning och motor. Fälgar och sänkt spelar ingen roll så länge de inte är kapat.

Tuzz
2010-02-05, 10:33
letar du fortfarande?

Helt original i motorn förutom 3" från turbo och bak. kan fixa så du har original huv också. har en glasfiberhuv med scoop på just nu.

fast kopplingen funkar inte just nu.. antingen att jag fixar den först. eller så fixar du den och får ge runt 30k kanske?

www.garaget.org/tuzz

MVH
markus (Tuzz)

pnorberg
2010-02-28, 02:15
Yupp, letar fortfarande men inte precis aktivt. Dock så letar jag efter direkta byten mot min BMW 325 coupé -94.
Någon som har en 200sx s13 där ute och vill byta mot en BMW?
Är less på BMW och vill tillbaka till Nissan igen, gått allt för många år. :D