Sidan 3 av 20 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 196

Ämne: ANMÄLAN: Dragger GT 4.5"Tip Muffler

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Hehehe....sigh..
    Alltså nismo: Jag betvivlar ej att dämparen dom har i annonsen på ebay är 3" inlet. Det är ej där skon klämmer. MEN om jag uppfattat det rätt så valde killarna här att ta det direkt med tillverkaren(vilket väl är megan) och eftersom dom specar 2,5" på sin hemsida tänkte jag att det kunde vara ide för dom att säkerställa detta innan beställning så att det ej kommer ett gäng med 2,5" inlet. Jag skulle personligen gissa på att företaget tillverkar med båda storlekar, och att hemsidan ej är korrekt uppdaterad, men i sådana här fall brukar det vara en ide att vara dubelt försiktig, än att få dubbelt fel.
    Särkilt när grejorna ska skickas så långt..
    Det var det jag menade...........

--# Vem vill sitta med bruna bönor när man kan få oxfile schezuan?? #--
    Edited by - Base on 2002-12-29 14:31:26

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Eftersom bilden du postade ej är från megan racing utan det företag som säljer dom på ebay som jag uppfattat det mao.....

Så fullt så norrman är jag faktiskt inte
    [;-)] [;-)]

Edited by - Base on 2002-12-29 14:32:44

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Precis.. jätte bra.. då skickar du iväg ett mail till megan racing nu o kollar hur det ligger till?

/Marcus K

power! 13.21s/169.8km/h Säve...

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag tänkte att det kanske vore bäst att dom som håller i detta la ett mail till den kontaktperson dom har angående detta. Borde vara det säkraste. Jag har ju ingen aning vem dom pratat med.

Det är väl manowar el. adde som snackat med dom som jag uppfattat.

I övrigt är jag lika intresserad som du att få det ur världen

En sak jag för övrigt ej förstår är hur man ska klara tullen och frakten mellan usa-sverige för 1000:- totalt. Men jag ska väl inte säga någonting utan istället vara fröjdfull över att så verkar vara fallet
    [:-)]

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

ja.. nu är vi alla positiva o väntar på svar från de som håller i det hela..

/Marcus K

power! 13.21s/169.8km/h Säve...

Hall of Fame Legend
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

precis man frågar inte när det e billigt [:-)]

Marcus, hur går det med "NUDEL RACERS" [;-)]

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

man blir kanske tvungen att vänta tills den 2:a för att för svar på detta. Men då 13:e e deadline så e det ju ganska lungt.

Standard

Jösses, vilken fart det blev här då!
    Som sagt tidigare av Manowar så har jag tidigast den 2/1 tillgång till min mail, och således är det alltså då jag kan se vilka som anmält sig och inte heller maila över inbetalningsuppgifter!

Det hela är upplagt ungefär såhär, eftersom att Manowar tidigare varit i kontakt med Megan Racing ang. dessa dämpare så blev han den som håller kontakten med dem, och jag tog mig orken att sköta det hela med leveranser eftersom jag jobbar på just Posten!

Så alla frågor ang 2.5" eller 3" och annat lämnar jag till Manowar...

Det jag kan svara på är att inga pengar innan den 13/1 = ingen anmälan! Jag kommer svara på alla maila med kontonummer och andra uppgifter och kommer sedan behöva "all" information om er (namn, adress, antal, telnummer, m.m...) Sen dimper paketen ner på erat lokala postkontor 2 dagar efter det att jag fått dämparna.

Vad det gäller garanti så får ni givetvis tillbaka alla pengarna direkt om något skulle gå snett!

Om ni undrar över något så kan ni nå mig på 0704-39 69 54

<b>MVH // Adde</b>
    http://200sx.kicks-ass.net/adde/bcc -> BCC Racing
    http://straylight.homeip.net/album/album.php?username=adde -> Mina bilder...

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

addae det g&#229;r v&#228;ll att m&#246;ta dig personligen s&#229; slipper man 2 dagar [:-)]

http://200sx.kicks-ass.net/x_200sx

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag har inget med aff&#228;ren att g&#246;ra men jag undrar en grej i alla fall.
    Rent hypotetiskt:
    Hur kan ni s&#228;ga att om n&#229;got g&#229;r fel s&#229; f&#229;r man pengarna tillbaka? F&#246;retaget i USA l&#228;r ju inte skicka n&#229;gra d&#228;mpare innan ni har skickat pengarna. Om de sen f&#229;r pengarna s&#229; kan de v&#228;l skita i att skicka d&#228;mparna och d&#229; kan ingen f&#229; n&#229;gra pengar tillbaks.

www.200sx-92.tk *Uppdaterad 2002-08-03 -Bilder: JapMeet + Min bil*

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •