Sidan 1 av 8 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 76

Ämne: Eftersnack: JapMeet 2003!

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard Eftersnack: JapMeet 2003!

GRYMMT kul!

Många fräna bilar!.. finns inte många orginal bilar kvar tror jag? dom flesta går som skott! och en del har bättre puts istället... (och andra har ingen puts alls.. =jag

Lasses bil var riktigt frän att se mosa ur kurvan mot rakan!
    Marias/'Puffans'(?! =) bil var riktigt snygg också!.. avgassmällarna var av hög rang =)

Nu är iaf jag rätt trött. Postar väll lite bilder o kanske några filmer senare.

<hr noshade size=1>// Tobias
    201m: "dåligt" sek - 138.9km/h
    http://web.200sx.nu/Member_Pages/view_memberpage.asp?pub=1&id=223

Standard

Kanondag! Det var mitt första Japmeet idag men definitivt inte mitt sista! [:-)]
    Nästa år tror jag nog dock att jag tar vandrarhemmet, är så trött att jag e grön i ansiktet. [:-P]
    Fick t om en skalp på hemvägen.. Nån gubbe i en bmw E46-nånting som trodde han ville gasa, blåste dock förbi honom så det bara visslade om det i min "Total-orginalare". [:-}]

<hr noshade size=1>>Kvarnen Racing<

Hall of Fame Legend
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

TACKAR!!!!!!!! []
    för en skiitkul träff... då man fick träffa "nästan alla". Gotland gänget, GBG, Malmö gänget etc.. [] .... och självklart även de flesta från Sthlm... alltid lika roligt... kan säga att detta är en dag jag aldrig glömmer...allting från bankörning till 201m men även fick man vara utropare [:-)] + att jag verkligen älskar min bil nu... tycker att den går så braaa [] .... tack till styrelsen och alla andra som hjälpte till....

Nu ska jag åka bort utomlands... sen när jag kommer tillbaks så får vi träffas igen.. alltid lika roligt.. [;-)] [;-)] [:-P]

DANKE!

<hr noshade size=1>------
    >VäsTeRoRt - 08<
    Edited by - X-B on 2003-07-12 21:36:43

Standard

Kallas kul dag!!!
    Mkt fina bilar!!Va ju rätt många 200sx där om man säger så [:-)]
    Många här ifrån som ska på mantorp den 2:a augusit eller??Jag ska iallafall....

<hr noshade size=1>Bromsarna e bara till för att kunna återuppleva accelerationen

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Tack till alla ansvariga!

Det var riktigt kul att köra på banan, även om man fegade ur lite i början med tanke på dåliga däck/koppling/bromsar... men jag hade ångrat mig om jag inte hade testat.

Kommer tillbaka nästa år med lite mer mos under huven och med en duglig väghållning.

Mvh Arash (R33 GTR)

Standard

Synd att man inte fick se MAD:s bil på banan... Men annars var det kanon....
    I och för sig synd att vissa anadra snabba 200r inte var där... men men...

Mvh Johan

<hr noshade size=1>http://200sx.kicks-ass.net/ahnmarker/

Standard

tyckte det var en kul dag... fick nårra fina foton... oc tack till alla som engagerat sig i att japmeet kommit till + att det kommer en lika bra träff nästa år oxå!

kindell: cs där!

<hr noshade size=1>Gaspedalen ska vara i botten,
    för att få mest effekt i potten!

Hall of Fame Legend MikeTakeaHikes avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

SWEET! Superkul, hade väntat på det ett helt år, uppfyllde alla förväntningar.
    RACEMUS=> Tack för svart-flaggen, det var ju ändå dags att låta andra få köra lite på banan, [:-)] [;-)] [:-P] [:-}]

<hr noshade size=1>http://www.racecomponents.com/ <br> <br>
    Mikael Geidemark Medlem #167
    #167 Mikael G, Stockholm
    Moderator - NOGS.SE

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Det är mkt att smälta och fundera på efter en sån här träff.
    Många fina bilar och framförallt så blir alla 200r bara snabbare och snabbare.
    Kul att se att så många är så kunniga och duktiga på att få bra fart i sina bilar.

Själv kom jag med en originalbil och åkte ur 201-körningen i första repan.
    Man måste trimma ordentligt nu för att kunna hgänga med litegrann.

Tack till er som arrangerade allting.

<hr noshade size=1>To Cool To Rule

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Tittar in å tackar för en kanon helg och för att jag å Mika (iceman med 300zx) fick komma å grilla med er.
    Vill fortfarande ha en 200sx men ekonomin tillåter ju inte [] blev väldans kär i en pearlvit 200 som jag tror tillhörde en Roger?
    Tack! igen å hoppas vi ses nästa år []

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •