Hur ska man veta om man förbättrar sin körning om man inte tar tid? Själva idén är väl ändå att åka så fort som möjligt, med tillräckliga säkerhetsmarginaler?

Om marginalerna sjunker märker man det ju, men om man kör 1 sek snabbare så märker man det ju inte om man inte tar tid?

Jag tänkte lite på det där du sa om att vara testosteronstinn. Varför räknar man poäng när man spelar minigolf med några polare? Sånt är helt enkelt kul!

Bra eller dålig tid spelar inte så stor roll, själv sätter jag ingen stolthet i att varken ha en bra bil eller vara en bra förare (har varken bra bil eller är en bra förare).

Jag ser det mest som ett intellektuellt problem - hur kör man en viss bil snabbast runt en viss bana? Att få lite inblick i sånt är något jag tycker det verkar roligt att ägna några dagar per år med. Utan några större ambitioner på framgång...

Nu tror jag att jag ska lägga ner den här diskussionen med dig SecretAgentMan. Tycker inte detta leder någon vart.

Däremot är jag nyfiken på vad fler 200SX OGS-medlemmar tycker om idén med någon form av bankörningskurs?

<hr noshade size=1>S13, Medlem #329.