Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Älskar vårt forum...

Member MiKe@$$s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard Älskar vårt forum...

Hej, vill bara upplysa om att vi har helt klart det bästa forumet av alla dom olika bil klubbarna... haft i kontakt med 2st andra forum... Vi har hjälpsamma å trevliga människor...

mvh//Mike

<hr noshade size=1>Ju mer ja lär mig om kvinnor ju mer älskar ja min bil!
    http://200sx.kicks-ass.net/mike
    Michael Westin
    S13 ---> http://www.garaget.org/?car=27684

Standard

Har iofs inte hängt här mer än någon månad eller så. Men jag vet inte riktigt om jag vill hålla med. Tycker det är, tidvis, dålig aktivitet här. Frågor ligger länge utan svar och ofta är svaret sök. Även om det bara krävs två tre ord för att svara. Både AlfaPower och AutoPower tycker jag det var lite mer rörelse i, men det kanske vaknar till här också
    Annars tycker jag dock att folk här, när de väl svarar (hehe), är trevliga... Men det blir nog mer aktivitet här nu när sommaren närmar sig. De flesta 200r år ju som sommarbilar.

<hr noshade size=1>DAMiEN - 200SX s13 91a
    ======================
    Inquam Damno Tu

Daniel Liljeberg

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Väldigt bra forum, snabba svar, fantastisk sökfunktion, samt framförallt, kunniga medlemmar []

<hr noshade size=1>

Hall of Fame Legend
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag håller med! Forumet idag är kanon. Många som kommer med bra tips och ideer.

Angående svaren på vissa frågor där "sök" kan komma som ett brev på posten. Det talas ofta om respekt och förståelse för de som är nya. Det talas dock så gott som aldrig om detsamma för oss som varit här länge och byggt upp det som idag är en guldgruva av information om våra bilar. Jag ser det som en skyldighet att lägga ner lite energi själv först innan man slänger iväg en fråga. Att sedan komma och klaga på att de som sitter på kunskapen skall lägga ner sin energi på att svara när man själv inte lyft ett finger tycker jag är respektlöst.

Nu säger jag inte att det alltid är på detta viset, men känskan finns där alltför ofta när t ex frågor om dumpar, btr, 3"-avgas mm kommer upp flera gånger i veckan.

<hr noshade size=1><b>/Erik Petersson Kalmar/Växjö Medlem #221 </b>
    13.50 @ 173 kmh, 1.39.10 Bilsport Superstage
    Moderator Racing & Sidospår

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Då är jag inte ensam om att tycka om det då med andra ord [;-)]

<hr noshade size=1>Robin Karlsson - Skåne<br>200sx s13 köpes omgående!<br>Email: exi@telia.com
    Edited by - robbany on 2004-04-08 11:46:35

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •