Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Hjulinställning

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag fick min s14a inställd hos Danderyds bilverkstad (Enebybergsvägen 4), och även om den inte gick upp på lyften pga sänkningen så löste dom problemet med lite fiffiga knep så att den kom upp.
    1000kr var det sagt för både bak och fram, men eftersom det strulade att få upp den och lite annat strul så fick dom några hundralappar extra vid betalningen.
    Micke Thunström
    200sx s14a
    www.cemik.se

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Däckspecialen i Västberga kan jag rekomendera. Jag betalade 750 kr där för 2 år sedan. Jag hade iofs även bytt alla stagen i bakvagnen till justerbara sådana. Min bil är relativt låg, det var inga problem att komma upp på deras lyft iaf. Åk dit och testa vet jag

// Niclas

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Bästa väl att ringa runt till dem ställen som gör hjulinställning i närheten av bilen och fråga om det är något problem med en låh bil.
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Standard

är man i malmö trakten så är ringtjänst i arlöv LÄTT stället man ska åka till.
    De tar ca 700kr, gjort det på mig det senaste 3ggrna jag varit där med s14.

Fördelen är att de är vana med låga bilar, företaget Autoropa ligger i arlöv också, de säljer Ferrari bilar och alla deras bilas skickas dit och kunders bilar.

Bra och snabb service plus att de alltid ger en upplysning om de ser något som man bör hålla koll på.
    S14 säljes! Se nedan
    http://200sx.kicks-ass.net/dedj/
    Dejan kör Nissane S14one bluwe emeralde

Hall of Fame Legend NizmO_no1s avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Essex Visa inlägg
    Nizmo: Det vore kanonschysst om du kunde höra med din polare. Bilen är ca 11 cm till kjolpaketen, sen hänger ju avgassystemet lite lägre på vissa ställen, men det borde inte påverka så mycket.
    Kollade med polaren på zackrisson och dom borde kunna fixa din bil, även om det är på gränsen brukar dom lösa det sa han.

Denna 200sx har gjort sin hjulinställning där så du kan kanske jämföra lite med höjden mot din: http://www.garaget.org/?car=24942

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •