Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: kudoz.se

Member OlydiGs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av SILENCE Visa inlägg
    Har du fått nått paket Olydig?
    Fick det i förrigår.. så nästan 4 veckor tog det..

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Snart 3 veckor här då.. Fick du det i brevlådan eller hämta på postcentret?

Member OlydiGs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av SILENCE Visa inlägg
    Snart 3 veckor här då.. Fick du det i brevlådan eller hämta på postcentret?
    Fick hämta det på en ICA-butik

Senior Member Bernas avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, R33, Annan Nissan, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av OlydiG Visa inlägg
    Nu är den skickad iaf så den kommer väl i veckan... Och det med att du "försvarar" honom de förstår jag inte?...Vad finns det att försvara..ja menar har man ett företag och säljer saker så ser man väl till att man får nöjda kunder? Och kan man inte leverera så ser man till att maila, ringa eller vad som helst om de inte skulle fixxa sig inom den tidsramen som är satt. Då är det helt okej.. Och dessutom så va de inte bara de att han inte va där utan han hade "glömt" min beställning med...Så där tycker ja inte det finns något att försvara... Kan man inte ha hand om beställningarna så ser man till att någon annan hjäälper en....Svårare än så är de inte
    Sist jag kollade så är Daniel bara en människa han med och kan således göra misstag, grymt bra kille.

/Jimmy

Member OlydiGs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Berna Visa inlägg
    Sist jag kollade så är Daniel bara en människa han med och kan således göra misstag, grymt bra kille.

/Jimmy
    Jag har inte sagt att han skulle vara något annat än en människa men lite service kan man väl ändå räkna med eller har ja fel?..Står på sidan att de kan ta UPP TILL 2 veckor för leverans om inget annat utlovas eller liknande...För mig tog de nästan 4?...Och han hade "glömt" min order?...Så kom igen nu va, visst är man människa men om de tar längre tid än beräknat så hör man av sig om det...De är va ja tycker iaf..

Senior Member Bernas avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, R33, Annan Nissan, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av OlydiG Visa inlägg
    Jag har inte sagt att han skulle vara något annat än en människa men lite service kan man väl ändå räkna med eller har ja fel?..Står på sidan att de kan ta UPP TILL 2 veckor för leverans om inget annat utlovas eller liknande...För mig tog de nästan 4?...Och han hade "glömt" min order?...Så kom igen nu va, visst är man människa men om de tar längre tid än beräknat så hör man av sig om det...De är va ja tycker iaf..
    Misstaget är ju att han glömde, hur ska han då kunna höra av sig om han har glömt ;-)

Member OlydiGs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Berna Visa inlägg
    Misstaget är ju att han glömde, hur ska han då kunna höra av sig om han har glömt ;-)

Hur kan man glömma någons order?. Hade ja inte mailat honom hade ja fått väntat gud vet hur länge?...Det ser ja inte som någon seriös person..Trist att säga det men så är det... så något mer kommer inte ja att beställa därifrån iaf.. Det är säkert en bra kille som dom andra säger men ändå, har man företag så får man ta sig tid att sköta det på rätt sätt..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •