Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 42

Ämne: 200sx s13 - Dieseldoris.

Standard

Hahha helt rätt gjorde samma sak med min syrra förut när jag hade en 200sx !

kan du inte dela med dig av ditt recept på hållbar ca18det? :P

Hall of Fame Legend tecmans avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    R32

Standard

BÖÖÖÖÖG! Var hade det tagit under?
    Knappt illa att han får skrika som en flicka och inte jag!

Körde nån sväng med G-tech:en? Fick du några fina siffror? Fetat upp den mer eller kör på mappen vi gjorde?

Citat Ursprungligen postat av Snap3 Visa inlägg

Hehe! "Hållbar". En hel sommar med enbart ras kan man ju åxå kalla hållbart. (iofs kan den ju kanske vara hållbar nu.)
    Senast redigerat av tecman den 2008-07-21 klockan 00:07. Anledning: Quote

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag skulle inte gå så långt som att kalla min maskin hållbar än... =) Den har gått 2 dagar utan missljud hittills.

Standard

Citat Ursprungligen postat av tecman Visa inlägg
    (iofs kan den ju kanske vara hållbar nu.)

Det va det jag syftade på haha. min var hållbar men orginal :P sitter nu och suktar på en 200sx igen!

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av tecman Visa inlägg
    BÖÖÖÖÖG! Var hade det tagit under?
    Knappt illa att han får skrika som en flicka och inte jag!

Körde nån sväng med G-tech:en? Fick du några fina siffror? Fetat upp den mer eller kör på mappen vi gjorde?

Du ska få skrika som en flicka du också bara du får till en mapp så du slipper sitta och glo på laptopen hela tiden. =)

Nope, ingen g-tech än. Vi tar det i veckan. Har inte fetat upp den nå mer än heller.

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Det va det jag syftade på haha. min var hållbar men orginal :P sitter nu och suktar på en 200sx igen!

Ett bra grundkoncept i mina ögon är mycket lagerspel, mycket kylning och skitstor turbo. =) Ett mappbart sprut är ju nästan ett måste på den här nivån.

Standard

Najs, ska tänka på det dock blir det nog liten turbo lycka till och ja vill ha film!

Member Sleepy_Ones avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Cool

Citat Ursprungligen postat av rebell82 Visa inlägg
    Blev lite körning igår kväll, och som Tecman säger så rasade den inte ens. =) Med korrekt justerad tändning så gick den som fan! Tror laddet peakade på 1,2 bar som värst. Sista repan var tänkt att köras med g-tech och filmas, men då trillade min screampipe lös och det skramlade rätt bra under bilen. Var helt säker på att det var växellådan som åkte då det var precis i växlingen till 2:an det började leva ***** under bilen. Har alltså en filmsnutt på lite hjulspinn på 1:an och en växling. Inte mycket att hänga i julgranen alltså. Men till veckan så ska laddet upp lite till och så ska det filmas ordentligt och köras nån g-tech repa. Men oj oj vad den rör på sig. =)
    skönt att den går lite utan ras nu! tyckte att wg röret satt lite halv skumt nu när jag tänker på det 2st punktsvetsar eller nått sånt.
    Emil Öberg. Arboga. #1403
    Allracing.se

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Nä, den där screampipen var ju en rätt provisorisk lösning i väntan på min riktiga wg... Men men. Bara att sätta tillbaka med 3 punkter istället. =)

Hall of Fame Legend tecmans avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    R32

Standard

Nu gäller det att peta dit launchcontroller (och als!?!) och bjuuu-om alla små 18:åringar som lånat pappas plånbok.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •