Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 31

Ämne: F.u.c.k Japmeet!

Standard F.u.c.k Japmeet!

Vilket skit 800kr för en repa på strippen.
    Aldrig mer.
    Senast redigerat av Tias den 2008-07-05 klockan 22:04.
    60fot/1,713 201m/6,91-181,7km/h 402m/10,42-228,2km/h -2010

Hall of Fame Legend NizmO_no1s avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Oj det lät inte helt bra, var det inte 2½ timme strippen? borde ju hinna med mer då eller var det så många som körde?

Standard

Nä.
    De sköt upp det en timme sen kom regnet inte långt efter det.

Senior Member sir_robs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tias Visa inlägg
    Nä.
    De sköt upp det en timme sen kom regnet inte långt efter det.
    Härlig inställning där. Kom tillbaka när människor kan styra över vädret. Dessutom är du väl medlem i klubben? Då kostade det 400kr för båda dagarna och man fick köra så mycket man ville.

Standard

Nä är inte medlem längre.
    Och hade det inte skjutits upp en timme hade vi nog kunnat köra 3-4 repor innan regnet.
    Sen är det ju bara 402m på lördagen + att om det skulle bli något imorgon kostar kärran ytterliga 550kr dygnet.

Hall of Fame Legend Biggs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Om det nu hade varit pengarna som var grejen så borde du ju vart medlem och fått medlemsskapet på köpet, dessutom hade det blivit billigare.

Standard

Kopierat från Japmeets hemsida.
    Så vad kostar det att köra en repa på strippen endast lördag???

ENTRÉ AVGIFTER
    Köp helgbiljett och få tillgång till allt - eller välj det som passar dig.

HELGBILJETT - 800 kr (Bil + förare)
    Helgbiljett ger dig tillgång till allt som Japmeet har att erbjuda! Entré för dig och din bil lördag + söndag, bankörning båda dagarna, strippkörning, drifting, autoslalom och parkering på utställningsområdet - samt entré för dig till partyområdet med DJ och liveband lördag kväll. Tillgång till campingområdet ingår. (Licensavgift/förarförsäkring till SMA tillkommer. Läs mer)

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

PERSONENTRÈ - 150 kr (lördag + söndag) / 100 kr (enbart söndag)
    Personbiljett för dig som inte vill lösa helgbiljett - alternativt åker med som passagerare eller kommer som publik. Entrén är 150 kr för lördagen (söndag ingår) eller 100 kr för enbart söndagen.

BIL - 200 kr (lördag + söndag) / 100 kr (enbart söndag)
    Bilen in på området - Bilutställning, prova-på drifting och autoslalom ingår. Eller för dig som vill ta del av bankörning och/eller strippkörning (bankörningsavgift och förarförsäkring till SMA tillkommer Läs mer)

BANKÖRNING MED EGEN BIL - 500 kr (lördag + söndag) / 200 kr (enbart söndag)
    Tillgång till alla köraktiviteter på banan - över sju timmar bankörning, två timmar strippkörning och prova-på drifting i Pariserkurvan. (Licensavgift/förarförsäkring till SMA tillkommer. Läs mer)

PARTY - 150 kr (lördag kväll)
    Inträde till partyområdet lördag kväll - öltält / DJ / liveband / tävlingar på scenen. Kl 20-01. Inte att missa!

Senior Member sir_robs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Hade du varit medlem i klubben och hjälpt till ett par timmar under någon av dagarna så hade det inte kostat dig ett skit!
    Du kanske ska prova något av Bilsports evenemang om du bara vill köra strippen....
    Jag uppskattar Japmeet även om jag var där utan bil iår. Visst, det var inte knökfullt med folk och vädret var väldigt blandat. Men jag kommer åka dit nästa år och fortsätta med det så länge jag tycker det är kul.
    Folk med gnällig attityd som inte uppskattar allt jobb som folk lägger ner för att få något sånt här att funka har jag inte mycket för.

Member Bazzs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Burtboy Visa inlägg
    Hade du varit medlem i klubben och hjälpt till ett par timmar under någon av dagarna så hade det inte kostat dig ett skit!
    Du kanske ska prova något av Bilsports evenemang om du bara vill köra strippen....
    Jag uppskattar Japmeet även om jag var där utan bil iår. Visst, det var inte knökfullt med folk och vädret var väldigt blandat. Men jag kommer åka dit nästa år och fortsätta med det så länge jag tycker det är kul.
    Folk med gnällig attityd som inte uppskattar allt jobb som folk lägger ner för att få något sånt här att funka har jag inte mycket för.

Ja jag kan inte mer än hålla med dig...
    Besim Matoshi 647#
    Bazz-racing.se

Member J-MANs avatar
    Reg.datum
    Jan 2008
    Bil
    S13

Standard

vi körde 50 mil för att komma dit och 50 mil för att komma hem och tyckte trots det och det halvdåliga väder att det var ball! kan förstå att det bli illa p.g.a vädret men så e d ju ibland... tack till alla som fixat och så med det! bra jobbat!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •