Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 31

Ämne: F.u.c.k Japmeet!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lurkblom Visa inlägg
    Det hoppas jag verkligen, visar du dig på JapMeet igen med denna helt sanslösa inställning och beskyllning av folk för vädrets makter så kommer jag personligen släpa dig de 402m med soptrucken och hänga ut dig till allmän beskådan iförd endast skammen. Tur att jag inte sprang på dig redan på lördagen.... kanske skall ta ett snack med din morsa om lite hyffs eller?
    Inte ett ord till innan du resonerar som folk! Shait vilka sneställ det finns....

Vadå tur att jag inte sprang på dig redan på lördagen???
    Vem faan är Lurkblom...
    60fot/1,713 201m/6,91-181,7km/h 402m/10,42-228,2km/h -2010

Member Bazzs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Tias det är hemskt vad du är kacksig... du behöver inte veta vem lurkblom är, jag säger samma sak och jag bor i Skillingaryd så du är välkommen...
    Besim Matoshi 647#
    Bazz-racing.se

Senior Member THRs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan

Thumbs up

BÄSTA JAPMEET NÅGONSIN!

Under mina år i närheten av bilar har jag aldrig varit på ett bättre evenemang. Hade inte vädret vart dåligt så hade denna helg varit helt oförglömlig. Tack alla ni som gjorde detta möjligt och jag hoppas innerligt att det görs om tills nästa år med hopp om bättre väder för det här var bra, riktigt bra!

Tias:

Självklart ska man bli arg om man kör en repa för 800kr men du hade kunna kommit undan med 0kr också Dessutom känns det lite som att Säve hade varit din grej men självklart ska du åka på japmeet också! Hoppas du får bättre och billigare repor framöver..
    Patrik "Helix" Johansson #414
    THR Nissan 240sx
    Projekt tråd om vårat bygge...

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

ojoj.. nu tar vi det lite lungt på sidan här tack =).. onödigt med tjaffs.. okej tias gjorde nog lite fel och tog i allt för mycket med att skriva att japmeet är skit osv osv.. han kanske tycker det.. MEN.. borde inte yttrat sig så.. så lägg ner tjaffset.. bara onödigt med ovänner.. och Tias.. förstår att du är arg.. men som andra skriver.. du hade kunnat komma undan gratis också.. men det gjorde du inte.. kanske nästa gång.. eller så skiter du i att åka på japmeet.. svårare är det jue inte.. men att vara kaxig mot folk osv osv.. är inte bra.. du förlorar själv på det.. så lägg ner allihoppa nu ..
    Bekim Matoshi
    Nissan S14a

Hall of Fame Legend NizmO_no1s avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Jag blev tillfrågad om jag kunde hjälpa till på japmeet och isf få 50% på inträdet och haka givetvis på men fick inget svar och sluta med att jag faktiskt inte äns hade råd att åka, dåligt med planering från min sida men med 50% hade det kanske gått att lösa .

Till nästa år sparas det i god tid och ska köras som s*tan .

Member doktorns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tias Visa inlägg
    Vilket skit 800kr för en repa på strippen.
    Aldrig mer.
    Knepig inställning att skylla det på Japmeet? För pengarna ingick ju så mycket mer, men som du aktivt då tackat nej till? Såsom de 3 timmarna med bankörning som låg före strippkörningen? Nej, skyll dig själv.
    Rickard Borgmäster - Sollentuna - #1348
    200SX S14a -97 - Projekttråd - Fotoalbum
    Till Salu: Inget speciellt för tillfället.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13

Standard

Jag var inte ner på japmeet, men av mina vänner som väl va där så va de inget vidare evenemang verkade de som. Hoppas jag får en annan uppfattning om ja någongång besöker det.
    Ond Nisse s13 - garaget.org/mobne - facebook.com/OndNisse
    Västmanlands Palltjänst | StreetPerformance.se | Bakaxel.se | Dalhems | BVS.se

Hall of Fame Legend Lunki79s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mobne Visa inlägg
    Jag var inte ner på japmeet, men av mina vänner som väl va där så va de inget vidare evenemang verkade de som. Hoppas jag får en annan uppfattning om ja någongång besöker det.
    Kan du lite mer detaljerat berätta vad din vän tyckte var dåligt? Så länge folk kan komma med "konstruktiv kritik" så för jag gärna dom idéerna vidare till Japmeet crew.

Jag tyckte evenemanget var kalas. Det enda jag själv har att påpeka är att det var dumt att skrota "gruppindelningen" för bankörningen. Detta hoppas jag man kan undvika till nästa Japmeet genom skyltar som gör att man ställer sig i rätt kö.
    Daniel Lundqvist, Medlem #166, Eskilstuna
    Sparka röv - Http://200sx.kicks-ass.net/Lunki79
    Garaget.org - Http://www.garaget.org/Lunki

Styrelseledamot Sandells avatar
    Reg.datum
    Sep 2000
    Bil
    S13

Standard

Precis vad jag tänkte säga Lunki, kom gärna med konstruktiv kritik så att vi kan förbättra oss! Det är klart att det fanns missar då det var ett mycket större evenemang att dra runt pga att det var tvådagars.

Kom med bra synpunkter så att vi kan bli ännu bättre och större till nästa år! (längtar redan!)
    Henrik Sandell #16 Värnamo
    Materialare, Nissan Owners Group Sweden
    RB30DET 600hk@1,1bar

Hall of Fame Legend Deffes avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lunki79 Visa inlägg
    Kan du lite mer detaljerat berätta vad din vän tyckte var dåligt? Så länge folk kan komma med "konstruktiv kritik" så för jag gärna dom idéerna vidare till Japmeet crew.

Jag tyckte evenemanget var kalas. Det enda jag själv har att påpeka är att det var dumt att skrota "gruppindelningen" för bankörningen. Detta hoppas jag man kan undvika till nästa Japmeet genom skyltar som gör att man ställer sig i rätt kö.
    Just denna del har även jag lite åsikter om.

Vart går gränsen från "nybörjare" till "rutinerad" ?
    Jag kör tokigt mycket när jag får chansen men inte om jag vågar säga att jag tillhör proffsen än.

Antar att jag ska vara med i rutinerade eftersom jag nog kör om 20 per blir omkörd en så att säga?

Om man vill vara med och åka i båda passen så är inte det att rekommendera ? även om man tar det lugnare på nybörjarpasset? =)

Gillar att åka bil så jag gasar tills soppan tar slut.
    Richard Andersson
    - Vinnare av Japmeet AutoSlalom 2008 & Superstage: 1.28:62

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •