Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 48

Ämne: Eftersnack Japmeet 2008

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Jag hade skitkul hela helgen. Började lördagen med att besktiga bilar. Sen bar det av till prova på driftingen. Gick så bra där att Conny (vunnit SDS) tjatade så mycket på mig att jag ställde upp på att köra första deltävlingen i sds. det slutade med en 4:e plats. Min första drifting tävling någonsin så jag är nöjd. Fast det kändes som att jag gled in på ett bananskal då många av toppförarnas bilar gick sönder.
    Bilen gick hur fint som helst och det gick att åka hur brett som helst när banan var blöt. Men så fort den torkade upp så orkade den inte längre. Fick köra på varvstoppet på tvåan genom hela långa kurvan. Så tills nästa gång jag ska drifta i Pariserkurvan på Mantorp behöver jag en del mer mos i maskinen.
    Jag körde 2 timmar i sträck i regnet idag med tjejens syrra brevid mig. I slutet sa hon att maten va på väg upp igen

Skitkul att träffa några från klubben.

Mange, nästa år hänger jag med till vattenhålet
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Plutonium Visa inlägg
    Jag tacka för en mycket trevlig tillställning, och framför allt ett trevligt bemötande av andra 200 medlemar..
    Får säga till (Vandrahems folket) som jag inte fick säga hej då till, ha en trevlig semester och tack för i helgen!
    Detsamma
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Member BamBams avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

riktig kanonhelg trots vädret o inget körande själv, det gick att underhålla sig hela helgen ivf! träffade många trevliga klubbmedlemmar som man nu fått ett ansikte kopplat till forum nick!

o nästa år då ska ja sladda pickis!
    Martin Ljungberg #921 s13Pickup
    Karlstad.

Member danielws avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Är inget snack om att jag ska ner och sladda nästa år... blev dock inget i år... men nästa år så blir det medlemskap i klubben o licens... sen ska jag ut och sladda på så många träffar som möjligt... lite bitter är man ju att det inte blev nåt japmeet för mig i år... men förhoppningsvis krockar det inte med gatebil nästa år heller så jag kan köra på båda nästa år
    //Daniel #11328

Member J-MANs avatar
    Reg.datum
    Jan 2008
    Bil
    S13

Standard

ja stort tack till alla som fixat med japmeet! bli dock ingen körning i år då jag var rädd att den skulle paja! lite jobbigt att putta hem den 50 mil sen ju men nästa år ska den verkligen ut på banan... då med lite mer mos under huven också förhoppningsvis! dock hamnade vi nog lite fel... träffade knappt några 200 medlemmar... men mycket annat skoj folk!

Hall of Fame Legend Lunki79s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Vill tacka för en jäkligt bra helg...vädrets makter kan vi inte göra något åt, men det blev iaf full körning på lördan. Det enda som vi fick korta av var 402m-körningen. Personligen så uppskattar jag att Japmeet blivit 2 dagar långt. Det gav mig en chans att för första gången på 7 år komma ut på banan. Jag har under dom sista 4 åren varit en av dom som hjälpt till under helgen och på så vis så har jag tidigare missat aktiviteter som bankörning.

Helgen blev gratis för mig (och många fler) pga att vi som betalande medlemmar ställde upp och drog vårat strå till stacken. Något att tänka på för dom som klagat på att det var dyrt och inte värt pengarna.

Vill speciellt tacka arrangörerna för att dom fått ihop allt i vanlig ordning. Jäkligt kul på lördan när vi samlades i öltältet för dans och dricka. ^^

P.S Nu har jag koll på tidtagningsutrustningen till nästa år ;-) Mao så kommer konbanan flyta på utan problem nästa år om vi har samma utrustning D.S
    Daniel Lundqvist, Medlem #166, Eskilstuna
    Sparka röv - Http://200sx.kicks-ass.net/Lunki79
    Garaget.org - Http://www.garaget.org/Lunki

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2008
    Bil
    S13

Standard

Tack för en rolig Lördag!

Kändes gott när allt fungerade och gick bra för mig och bilen på banan!
    Det var jag som körde vit S14 med RB26:a.
    Synd bara att jag spann lite mycket på strippen. 1,2,3 och 4:ans växel, med slicks... Kändes halt :P
    Slutade ändå på 15.06, går nog fila en bit på det, hehe.

/Franzén

Member Strangers avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Vill också ta och tacka för ytterliggare ett superbra Japmeet. Välorganiserat som vanligt. Helgen har gått otroligt fort så kul måste man ha haft. Synd bara att söndagens väder inte blev det bästa. Men det är ju svårt att rå på.

Lite bilder från helgen hittar ni här:

http://200sx.kicks-ass.net/album/alb...anger&cat=7211
    Andreas Edlund - Stockholm #583
    http://200sx.kicks-ass.net/stranger

Senior Member Johns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Tack som faan alla ni inblandade!! Detta var nog bland de bästa och roligaste Japmeet jag åkt på än så länge och det trots dåligt väder, lite sömn och överkört tält!! Har alltid känt att det var skönt att komma hem efter en dag på mantorp men i år var det med stort vemod man packade ihop tältet och styrde mot sthlm. kan vi kanske ordna en veckas japmeet nästa gång, please!! Jag kan sponsra med hjärtmedidecin till Fredrik..

Än en gång tack så himla mycket och lyssna inte på de som gnäller.

Mvh

John
    Det tar inte mer än 5 min att skruva loss den där!
    John Andersson NOGS #299

http://jsgarage.wordpress.com/ --- Mitt projekt i blogform + lite annat meck!
    http://www.200sx.kicks-ass.net/johnex23

Senior Member THRs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan

Standard

THR lämnade japmeet 01:00 söndag natt efter byte av sneddens rasade v-låda hela regniga dagen..

Lördagen var kanon och söndagen hade varit detsamma om inte vädret styrt. Hoppas på 2dagar nästa år igen då kanske man behåller bilen t om

//Patrik "Helix"
    Patrik "Helix" Johansson #414
    THR Nissan 240sx
    Projekt tråd om vårat bygge...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •