Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 789
Resultat 81 till 84 av 84

Ämne: Intresse för klubb monter/parkering på SCF Barkaby 30-31 Aug

Member RIGO-RODs avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Powerpack07 Visa inlägg
    Tack för en trevlig helg till alla som var där, kul att se så många medlemmar, bilarna och körningen på både konbana och driften. Lider av att ha automatlåda, funkar inte lika bra att drifta då

Bifogar bild som säkert gläder en viss medlem....

Hälsningar

Bosse
    Hahaha var det mig du syftar på ahahha

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deffe Visa inlägg
    Skulle vara kul om vi inom klubben kunde göra sådana här saker. Dvs hyra någon asfaltsplätt o köra på rutin, dvs varannan vecka på barkarbyflygfält eller något sådant.

Vad kostar det att hyra något sådant?

Jävligt bra alltsammans iaf, bra arrangerat av alla. Och stor eloge till SirFalk som dragit i trådarna.
    Lunda flyfält går att hyra. Kostar från 3000 och uppåt beroende på hur många man är och vad man ska göra. Men där har dem en DB gräns på 55DB vid närmste granne (ca 300m).
    Vet inte hur mycket det kostar att hyra barkaby flygfält. Men det finns ju fler flygfält inte allt för långt från Stockholm.
    Tror Klubben har tidtagnings utrustning. Men ska man ordna med något sånt så krävs att man har arrangörslicens hos antingen SBF eller SMA. Om ingen annan från klubben orkar ta reda på lite fakta om hyror av divesre flygfält och info om Licenser så kanske jag kan ordna detta.

Någon måste ju få tummen ur och fixa något :P
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Member RIGO-RODs avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av sirfalk Visa inlägg
    Lunda flyfält går att hyra. Kostar från 3000 och uppåt beroende på hur många man är och vad man ska göra. Men där har dem en DB gräns på 55DB vid närmste granne (ca 300m).
    Vet inte hur mycket det kostar att hyra barkaby flygfält. Men det finns ju fler flygfält inte allt för långt från Stockholm.
    Tror Klubben har tidtagnings utrustning. Men ska man ordna med något sånt så krävs att man har arrangörslicens hos antingen SBF eller SMA. Om ingen annan från klubben orkar ta reda på lite fakta om hyror av divesre flygfält och info om Licenser så kanske jag kan ordna detta.

Någon måste ju få tummen ur och fixa något :P
    Perfekt Andreas att din tumme inte sitter riktigt fast , hahha

A bra det vore riktigt kul om det gick att strya upp :P tar med mig andra däck då hihi . Och om jag kan vara till nån hjälp med något e dte bara säga till :P

Member
    Reg.datum
    Nov 2007
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av sirfalk Visa inlägg
    Vi blev tillfrågade om vi ville på eftermiddagen på lördagen. Och på söndagen frågade dem oss redan när vi kom in på området om vi ville köra.
    Synd att man hade träff med släktingar på söndagen, hade varit kul att lägga lite lakrits på banan

Väldigt bra anordnat.. Vore kul med konbana lite oftare, behöver ju inte vara något jätteseriöst men ändå

Deffe -> The fight is on
    Nissan 200SX S14A -99 @ ???
    Erik Sidenbladh #1488, 2:a på bankörning Björkvik 2009, Me vs Deffe 1:1
    Skälby/Järfälla

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •