Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ny här

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2008
    Bil
    S13, Annan

Standard Ny här

Tjenare!

Tänkte bara skriva att jag är ny här och hoppas jag får mycket tips och information om nissan 200. Jag äger ingen 200 nu, men har stora planer på att köpa en så fort rätt bil dyker upp.

Member BliXs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13

Standard Hej

Får väl passa på och hälsa dig välkommen då.

Är ganska ny jag med men gammal
    # 1515 Peter Andersson..." Lunda SS 1,35,91 " http://200sx.kicks-ass.net/blix/

Member Sleepy_Ones avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

välkommen
    Emil Öberg. Arboga. #1403
    Allracing.se

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2008
    Bil
    S13, Annan

Standard

Tackar!

Det jag letar efter är en vänsterstyrd s14. Helst vit eller svart i gott skick, så jag håller ögonen öppna.

Vad kan man ge för en s14 -95 till -98 ? Svårt att säga kanske.

Member Nakazuls avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Bil
    S13, S14a, S15, Annan Nissan, Annan

Standard Welcome

Välkommen. Härligt med nya medlemmar. Blocket har ju som vanligt aktuella priser. Och som traditionen erbjuder så är alla sportbilar billigast just nu. Priserna e ganska stabila annars på S14 . Vet inte vad andra tycker, men varit rejält billigare i år? Kan det vara en slump eller nått vi får se mer av?
    En vit, fin färg det. Frågan du ska ställa dig tror jag handlar mycket om vad du vill ha ut av bilen. Vill du ha en orginal orörd bil för tuta och köra, eller har du långt gående planer på trimma.
    Ser mycket fina S14 mellan 110 till 150 000 klassen. Billigare går att hitta, och vid första anblicken kan dom se fina ut, men anledningen till att en bil kostar 60 till 80 000 är väl ganska uppenbart, nått e det. Så e du beredd att gå ner i priset och få fixa lite själv och trimma på vägen? (Kan bli hur mycket som helst, eller hur lite som helst, lita på det först sagda tycker jag=). Eller ta en säkrare väg med orginal?
    Jag har själv erfarenhet att el under huven kan vara ett helvete. Kolla gärna kontakter och kablar om det är spröda slitna kablar. Alla S14 bilar verkar passera en okunnig rik snorunge som älskar klippa kablar. Och om det finns någon slang på en påbörjad trimmad S14 som hänger kvar ut i tomma luften så är det vanligt =). Pgr av att ägaren hade råd att köpa en bil för 100 000 men inge penga kvar till riktiga slangar. Helst ska slangarna från den svarta burken hänga löst, man tar inte bort den eller slangarna, utan låter naturligtvis allt hänga löst, för det e ju snyggt ....*suck* Ska inte låta negativ, men jag har köpt billigare S14 och fått plikta för det. Sista bilen jag köpte var dyr men pgr av min ha galenskap så tittade jag inte tillräkligt noga. Håll huvet kallt när du tittar på bilarna så löser det sig.
    Finns nog ett ton med tips till. Men det här är mina 5 ören.

Återigen, välkommen. Lycka till med köpet. När du väl beger dig ut och kör din nya S14 kommer du veta att du gjort rätt val, underbar bil att köra och ett mästerverk i form skönhet.
    Senast redigerat av Nakazul den 2008-09-16 klockan 17:56.
    Bil1:1999 Nissan Silvia S15 Färg: Vit. Bil2:1998 Nissan Silvia S14a Färg: Svart. Bil3:2002 Toyota MR2 W30 Färg: Silver Bil4:2003 Nissan Almera, Röd

Senior Member THRs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan

Standard

Ligger en mattsvart grym s14 under säljes sidorna med bra potential..
    Patrik "Helix" Johansson #414
    THR Nissan 240sx
    Projekt tråd om vårat bygge...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •