Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Börja med drifting

Member RIGO-RODs avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av danielw Visa inlägg
    Hmmm.. jo det är biltransport som är problemet för mig som gjorde att jag inte åkte på träningar lite längre bort... men då lär vi ses på träningar nästa år då... iaf de som ligger närmre stockholm om jag nu inte styr upp det där med transport som jag nog ska försöka göra.
    Det lär vi nog göra, jag komemr nog vara oranga faran som kommer snurra som ett as i kurvan ahhahah
    så e det

Senior Member shirrus avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Bil
    S13, S14a

Standard

jag körde utan biltransport första 6-7tävlingarna, ofta var det resor på 110mil tur och retur i en strippad bil, sista tävlingen blev det problem med bilen då körde jag lastbilen som tur va

Member danielws avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Jo det går ju att köra utan transport... men med tanke på hur kass jag är på att fixa trasiga bilar så vore det ju kul att veta att man kan få hem bilen utan att behöva vara beroende av att nån kanske kan hjälpa till att laga den så man kan köra hem om nåt nu skulle rasa... Jag kör min som bruksbil så jag har inga problem att åka långt med den så...
    //Daniel #11328

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Självklart ska du börja Drifta Rodde. Du vet vart du har mig ifall (när) du behöver hjälp.

Citat Ursprungligen postat av shirru Visa inlägg
    jag körde utan biltransport första 6-7tävlingarna, ofta var det resor på 110mil tur och retur i en strippad bil, sista tävlingen blev det problem med bilen då körde jag lastbilen som tur va
    Men du e ju sjuk :P
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Member RIGO-RODs avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

fan längtar som fan efter sommaren nu:P imorn blir det graget o försöka få klart intrumentpanelen så den kan flockas, och mätare och el ska dras

tack sirfalk jag ringer när jag ligger i diket vid kungenskurva hahhahha

och tack alla andra för all hjälp :P
    så e det

Member bears avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Härligt med fler intresserade! syns säkert på nått event.
    #552 - Björn Svensson - Göteborg
    Drift Bil

Member RIGO-RODs avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av bear Visa inlägg
    Härligt med fler intresserade! syns säkert på nått event.
    Det är vi nog göra
    så e det

Member
    Reg.datum
    Apr 2009
    Bil
    S13

Standard

vill oxå börja drifta lite=) har precis köpt min första s13
    den har 242hk på bakhjulen å kommer ha 300zx skivor å ok fram å slitsade bak me red stuff belägg goodridge slangar ,apex coilovers.laddar 1bar,har turbotryck samt oljetemp mätare i astolpen!fast sportstol och 4 punkts bälte
    va behöver ja mer? en lsd antar ja men måste man ha d direkt?har aldrig kört turo rwd bilar räcker d å aga diffa org bakaxlen? tacksam för svar=)

Member
    Reg.datum
    Jul 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av sk8micke Visa inlägg
    vill oxå börja drifta lite=) har precis köpt min första s13
    den har 242hk på bakhjulen å kommer ha 300zx skivor å ok fram å slitsade bak me red stuff belägg goodridge slangar ,apex coilovers.laddar 1bar,har turbotryck samt oljetemp mätare i astolpen!fast sportstol och 4 punkts bälte
    va behöver ja mer? en lsd antar ja men måste man ha d direkt?har aldrig kört turo rwd bilar räcker d å aga diffa org bakaxlen? tacksam för svar=)
    Tja, ska prova på en säsong i sds jag med i sommar som de är tänkt!
    Jag har precis inhandlat en original diff klump som jag tänkte svetsa. Då jag använder bilen dagligen så valde jag att köpa en till så man kan byta om man tycker de är drygt att åka stumt med 245 när man ska fickparkera
    Nissan 200sx S13
    http://garaget.org/JPalm

Member BamBams avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

snart tittar min budget busbil ut. en mattsvart 180zx, blev toksugen efter varit o kollat drifting i malmby i lördags, o börjat tokskruva. så uppstart ganska snart känns det som. måste åka till biltema o inhandla lite ny olja bara
    Martin Ljungberg #921 s13Pickup
    Karlstad.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •