Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 789
Resultat 81 till 86 av 86

Ämne: mazda_martin - Nissan 200sx s14 R34 GTR RB26DETT Race Edetion

Standard

shoppat prylar igen nu.

Blev en S14a chargespeed front och plocka hem s14a chargespeed fram skärmar i samma veva som lagret fylldes på. Så det får bli s14a huv o lysen sen också.

Standard updatering

Nu var det riktigt länge sen det hände nått med den här kärran. Har helt enkelt haft för mycket o göra med div företag o allt jobb som det inneburit.

Men idag tog jag o äntligen beställde min dröm pryl det engelska hjulet. Ska beställa en tig o plasmaskärare men har inte bestämt märke än.

Tänkte andra pärlan skulle få sig en smekning av prylar från eng hjulet sen i mildare grad av modifiering.

Men först o främst ska skiten jag svetsat dit på en sidan av Nissan kapas o kastas åt helvete o en solid skärm ska göras.

Men just nu ser det ut såhär i garaget. vems eriks lilla audi står o trånar efter ny motor.

Senast redigerat av mazda_martin den 2010-11-09 klockan 23:05.

Member
    Reg.datum
    Feb 2009
    Bil
    S13

Standard

härligt martin, då kommer ja till dig sen och fixar lite plåt till min bil =)

Standard ny update!!!!

Nu äre dax o damma av den här tråden.

Har rätt lugnt med jobb nu så ska ta o göra ett ryck. Flyttat ut polarns bil som stått ivägen o börjat montera ihop engelska hjulet.

Köpt lite mdf o plyfa. Ska bygga en jigg i trä för bakskärmarna så båda blir exakt lika.
    Ska kapa bort skärmen jag påbörjat på ena sidan o börja om från scratch.

Den orörda skärmen ska kapas bort o får utgå från den. Sen fönstren ur dörrna ska bort o sen kapa bort yttre plåten på dörrarna tänkte dom också ska få en breddning när man ändå är igång.

Standard update

Liten update från bap garaget. Börjat med och göra "jiggen" för bakskärna. Tar en förbannad tid men blir nog bra när det blir klart!

Senast redigerat av mazda_martin den 2011-04-03 klockan 13:21.

Standard update

Igår anlände jag o Dr brun från brun racing i garaget vid 22:00 och åkte hem vid 04:00 då hängde motorn på plats. Nästa steg blir o korta kardan och bygga motor fästen sen sitter rb26:an på plats.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •