Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 35

Ämne: Övernattning i Japmeet

Member C-mons avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13

Standard Övernattning i Japmeet

Hur är det med övernattning på plats? Finns det nå campingområde? Hur är det med hotell i närheten? Vet ni några pris på hotell? Har hårt funderat på att man borde komma över viken och titta till Japmeet, har bara hört bra om det här i Finland.
    S. Malmström #1586
    Helsingfors, Finland
    S13

Member Whackers avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Bil
    S13, S14a

Standard

Sov i tält inne på området så det är smidigt =)

Eller ja, jag sov i bilen för nåt klantarsle som sa att där va tält så d räckte hade glömt hälften.. O hoppas han läser

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Förra året fixade jag ett grupp boende på ett vandrarhem i mjölby ca 1,5mil från mantorp. Kommer inte ihåg vad det kostade men det va inte dyrt.
    Det finns ju camping på området men jag skulle aldrig ens försöka sova där då jag hatar att försöka somna till fulla bil nördar som skriker och har sig :P Men visst, är man inte där för att köra bil och bara festa så kan man nog sova i tält på campingen.
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Member Whackers avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av sirfalk Visa inlägg
    Förra året fixade jag ett grupp boende på ett vandrarhem i mjölby ca 1,5mil från mantorp. Kommer inte ihåg vad det kostade men det va inte dyrt.
    Det finns ju camping på området men jag skulle aldrig ens försöka sova där då jag hatar att försöka somna till fulla bil nördar som skriker och har sig :P Men visst, är man inte där för att köra bil och bara festa så kan man nog sova i tält på campingen.
    Äsch vad känslig du va då..
    Där finns ju en lugn o en "festcamping"..
    Festcampingen låg alldeles intill party tältet men den lugna låg längre bort mot banan så där gick ju bara folk som skulle till sina tält i princip..
    Sov själv på den lugna och där stördes man inte särskilt mycket.. Det var dock inte mycket till festande heller så det kan ju vara en anledning.. De flesta är ju trots allt där för att köra...

Senior Member THRs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan

Standard

Sen har vi det här med regn..

Blir nog vandrarhemmet för oss i år även om tält är riktigt charmigt så är det riktigt bull när det regnar.
    Patrik "Helix" Johansson #414
    THR Nissan 240sx
    Projekt tråd om vårat bygge...

Member C-mons avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13

Standard

Finns de några internet adresser till nåt vandrarhem eller liknande som finns i närheten? Det är många som frågar på finska forumet om det finns nå annat inne boende närä banan förutom Scandic Linköping.
    S. Malmström #1586
    Helsingfors, Finland
    S13

Member
    Reg.datum
    Feb 2008
    Bil
    S13

Standard

Kanske ni är flera från södra Finland som har funderat på att åka över?

Member sirfalks avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av C-mon Visa inlägg
    Finns de några internet adresser till nåt vandrarhem eller liknande som finns i närheten? Det är många som frågar på finska forumet om det finns nå annat inne boende närä banan förutom Scandic Linköping.
    vandrarhemmet i mjölby heter Mjölby Vandrarhem STF. Det finns ett hotell där oxå som heter Mjölby Stadshotell. Bra länk http://www.mjolby.se/2586.html

Om ni vill kan jag styra upp något i år igen. Eller så kan du vara den Finska kontakt personen. Vore kul att bo på samma ställe som er finnar
    Andreas Falk [Märsta] Nr:1481

Hall of Fame Legend Lunki79s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Annars har du Ljungsbro Vandrarhem som klubben i många år alltid haft som boende under Japmeet.

http://www.medley.se/ljungsbrofritid...bro_vandrarhem
    Daniel Lundqvist, Medlem #166, Eskilstuna
    Sparka röv - Http://200sx.kicks-ass.net/Lunki79
    Garaget.org - Http://www.garaget.org/Lunki

Senior Member Svartens avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Absolut bästa är ju att bo på Sjögestad Motel. Nära till Mantorp Park bra boende med egen parkering utanför "stugan", grillmöjligheter och massa folk att sitta o ljuga för. Ligger ca 3 Min med bil parken.
    Daniel Berger #832, Linköping

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •