Yepp, hoppas verkligen att det blir av i år!!
Om någon, tex Peter, kan klargöra en sak som jag har undrat sen det blir två-dagars Japmeet.
När det blev två dagars Japmeet, 2008, så hörde jag att banhyran blev väldigt mycket dyrare bara för att det gällde två dagar och inte bara en dag. Vad jag minns så blev allt för oss som vill dit och mycket dyrare, förmodligen har dom två ett samband. Själv la jag ner ideen med Japmeet då det blev så dyrt att kör mm (var lite jobbigt i famlijen det året, vilket hade en del med det hela att göra också).
Min fråga är helt enkelt, blir det mycket dyrare med tvådagars och i så fall kan "vi" inte köra en dag Jappmeet?
Har själv varit på Japmeet 2003, 2004, 2005, 2006 och 2007 och det har varit den helt klart roligaste bilträffarna jag varit på !!
(Gatebil 2009 på rudskogen slog det i för sig, men då hade jag inte varit på Japmeet eller så mycket likande på 2 år, var rätt utsvulten, men Norskarna vet hur man har det skoj!!)
Mvh Stefan
Ps. Lustigt att det här snackat går i en tråd om övernattning inför Japmmet 2009![]()