Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Stackars jäkel...

Unhappy Stackars jäkel...

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Var ett tag sedan det där hände, höstas tror jag.
    Den är lagad och har bytt färg nu.
    Finns en projekttråd om bilen på rejsa.nu

Member
    Reg.datum
    Sep 2008
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Synd på kärran men kunde inte låta bli att få ett litet leende av kommentaren över hur pass fint kärran ligger mot vägen och sedan POFF :-P
    Tog han sig lite vatten över skallen tro? hehehe

Member Turbo_ManiaCs avatar
    Reg.datum
    Jan 2008
    Bil
    S13, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av XrOo Visa inlägg
    Synd på kärran men kunde inte låta bli att få ett litet leende av kommentaren över hur pass fint kärran ligger mot vägen och sedan POFF :-P
    Tog han sig lite vatten över skallen tro? hehehe
    Det tror jag inte.. Han gjorde ett enkelt men ack så förödande misstag bara.. Han fegade ur.. När baken började gå i sidled så släppte han gasen istället för att gasa som han skulle ha gjort, Hade han gjort det så hade han kunnat ballanserat bilen med gasen och driftat igenom kurvan.. Nu släppte han gasen vilket gjorde att däcken fick fäste igen som i sin tur ledde till en retursladd åt andra hållet pga bilens vinkel och den var han inte beredd på.. Kunde dock ha gått betydligt värre än vad det gjorde.. bilen kunde ha kanat in i däcken med fronten först eller voltat..
    Senast redigerat av Turbo_ManiaC den 2009-04-04 klockan 20:09.

Member
    Reg.datum
    Sep 2008
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Turbo_ManiaC Visa inlägg
    Det tror jag inte.. Han gjorde ett enkelt men ack så förödande misstag bara.. Han fegade ur.. När baken började gå i sidled så släppte han gasen istället för att gasa som han skulle ha gjort, Hade han gjort det så hade han kunnat ballanserat bilen med gasen och driftat igenom kurvan.. Nu släppte han gasen vilket gjorde att däcken fick fäste igen som i sin tur ledde till en retursladd åt andra hållet pga bilens vinkel och den var han inte beredd på.. Kunde dock ha gått betydligt värre än vad det gjorde.. bilen kunde ha kanat in i däcken med fronten först eller voltat..
    Nu var ju mitt inlägg dammat med lite humor Att råka ut för ett missöde som han gjorde kan alla göra, instämmer till fullo. Det var hans kommentar som egentligen fick mig att börja garva. Men äsch, skadeglad är jag ju satt kan vara därför också (a) hähä..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •