Tjena. Nu går tankar på att sälja min Nissan.PGA att suget efter en bmw e30 blir bara större för varje dag!

jag åkte in på bes i fredags, fick en 2a på spindelled. som jag beställde igår för 2400kr. som förhoppningsvis åker på i helgen. sen bes den nästa vecka. Skatten är betald till september har jag för mig.

Den är orginal i motorn, och går som en dröm.. inget sönder skruvat!
Den har bara uppställt laddtryck. en dump som inte heller låter illa

inredningen är riktigt tuff tycker jag! den har vit konsol som sträcker sig upp runt ratten. sen är den org. men mycket fräsch! utvändigt är den också fräsch, Finns
två saker som man kan antyda på som kan tas vid intresse! Annars är den nästan fri från rost. finns inte en gnutta rost på karossen. inget märkbart under heller för den delen! Det sitter Lexus lysen, även crystal clear som postition/blinkers fram! har monterat en japs dämp som låter fint, 17 " Ace hexan så gott som nya, rullat kanske 25mil. med nya däck!

ja de finns säkert mycket mycket mer att berätta. så hör av er till min mail/ adda mig på msn jimmy.eee@hotmail.com eller ring 0768201674

Bilen står på gotland men vid mycket seriöst intresse så kan den köras till nynäshamn eller oskarshamn!
mer bilder hittar ni på http://www.garaget.org/?car=127278

tar gärna bmw e30 325 / bmw me turbo som betalning annars är de bud som gäller!