Nu måste jag göra plats i mitt garage så tänkte kolla intresse för min 200sx s13 jag har stående i sen två år. Den är i bra skick och det är knappt någon rost alls på den. Den är i orginal skick och motorn renoverades för 5 år sedan men har inte gått 30mil senaste två åren då jag studerat och tänkte trimma den men har haft för fullt upp. Tänkte gå igenom den till helgen och byta olja osv så man ser så att allt fungerar och slänga den genom besiktningen om jag får någon drop in tid.

Enda jag kommer ihåg var nå fel på den är att ett fäste på avgassystemet har det hänt något med och att koffert luckan inte åkte upp riktigt som den skulle.

Inredningen är riktigt fräsh och den gick kanon i januari då jag höll på i garaget och vart tvungen köra ut den för att få plats och tog en liten tur. Finns sommar däck på alu som gått ca 130mil med stått dom också i två år och vinterdäck på plåtfälg som är i rätt dåligt skick då den inte är vinter körd mer än ut som snabbast i vintras i alla fall på dom 3 åren jag haft den och enligt föregående ägare som inte häller kört den på vintern.

Har även en saab IC med krökar som jag inte hunnit montera och ett steg 3 chip med box jag skickar med.

Bud men minst 30 000 då den är i så pass bra skick. Bilder kan fixas till helgen då jag drar till mitt garage