Troligtvis.
Kan nämna att de med 90% säkerhet blir att prova min bil på strippen om den är hel i lådan när den körningen är.
Ska bli intressant o se vad man kan åka, bör nästan gå lite fortare än 11.26 men man vet aldrig
Dock inte säkert de blir full effekt men testa ska jag! Sen om lådan smäller de första som händer är en annan sak. Men känner de är för många som tjatat nu på att man ska åka en 402 så får väl "take one 4 the team"![]()
Ond Nisse s13 - garaget.org/mobne - facebook.com/OndNisse
Västmanlands Palltjänst | StreetPerformance.se | Bakaxel.se | Dalhems | BVS.se
Byt motorer grabbar
Vore intressant och se dig köra en 11a Teddan![]()
Ja, kan nog med största säkerhet säga att tiden går att förbättra.
Fick köra 2 repor. Båda med väldigt snälla växlingar och slirade iväg i starten bara för att inte knäcka lådan vi bytte i fredags
Första repan ut: 11.06s 204kmh varvstoppa över mål, 1.8bar ladd.
Andra repan: 10.7s @ 208kmh, varvstoppa även här en bit innan målet med 2.3bar ladd.
I torsdags knäckte jag utgående axeln när ja testa launch med dragslicksen på gata.
Men taktiken funka o fick en helt okej tid relativt sett. Men bättre går de nog att åka.
Som sagt, gissa kan man alltid göra men bli inte förvånade om de åker fortare nästa år![]()
haha. grattis till en fin tid. är nästan så man luktar en nia till nästa år. Du verkar ju ha svåra problem att få drivlinan att hålla..... men om du löser det så kan de gå äckligt fort.
Daniel Berger #832, Linköping
Lukta 9? vet du hur svårt det är att åka en 9:a
Om man säger så här manuell låda delad bakvagn vikt över 1100kg
man bör nog åka 230-240km/h i slutfart.
Jag hoppas Ted åker under 10.5s och 230km/h imorgon.
Då ***** får man lite att bita i inför 2010.
Grymt kul att träffas och spana lite på din bil Ted.
Tror du jag var sugen på att köra!
60fot/1,713 201m/6,91-181,7km/h 402m/10,42-228,2km/h -2010