Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 45

Ämne: Frode - 200sx s13 (med fokus på inredningen)

Member
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av D-K1 Visa inlägg
    riktigt snyggt gjort med stolarna och baksätet
    tackar

BTW kan tänkas att framstolarna är till salu (även baksätet med ett original i inbyte ) om någon är intresserad. kan va intresserad av byte mot fällbara sportstolar av något vettigt märke t.ex. sparco.

Member Murrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Frode Visa inlägg
    tackar

BTW kan tänkas att framstolarna är till salu (även baksätet med ett original i inbyte ) om någon är intresserad. kan va intresserad av byte mot fällbara sportstolar av något vettigt märke t.ex. sparco.
    Hur mkt vill du ha för framstolar och baksäte?

Skickar med ett original baksäte i fint skick isf
    Senast redigerat av Murren den 2009-08-09 klockan 20:13.

Hall of Fame Legend Lunki79s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Frode Visa inlägg
    tackar

Så vad skulle du vilja ha för stolarna då?
    Daniel Lundqvist, Medlem #166, Eskilstuna
    Sparka röv - Http://200sx.kicks-ass.net/Lunki79
    Garaget.org - Http://www.garaget.org/Lunki

Member
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Murren Visa inlägg
    Hur mkt vill du ha för framstolar och baksäte?

Skickar med ett original baksäte i fint skick isf
    Citat Ursprungligen postat av Lunki79 Visa inlägg
    Så vad skulle du vilja ha för stolarna då?
    funderade och räknade lite idag... för att det ska vara värt det för min del så skulle det nog bli runt 10.000:- (måste ju ha råd med nya stolar och material till ny klädsel)

Member
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

nu har jag monterat nya ratten! tog lite längre tid än planerat. men nu sitter den där... ska försöka fixa bilder tills imorrn.
    någon som har nån bra ide hur man får tag på en spacer till rattnavet? skulle vilja ha den iaf två - tre cm närmare mig... snappoffnav känns både dyrt och fel stil.

Styrelseledamot Tim_tubs avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Bil
    S13

Standard

Måste säga att jag blev väldigt imponerad av hur bra du fick till inredningen!

Angående navet, www.trendab.se har rattnavsförlängare men det är inte direkt gratis.
    Tim Karlsson #1299 / S13
    Ordförande, Nissan Owners Group Sweden

Member
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av tim_tub Visa inlägg
    Måste säga att jag blev väldigt imponerad av hur bra du fick till inredningen!

Angående navet, www.trendab.se har rattnavsförlängare men det är inte direkt gratis.
    tackar tackar

aj va lite dyrt ja...

Member
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

är som valigt kass på att uppdatera och lägga upp bilder... men jag har som sagt bytt ratt och även slängt på sänkfjädrar! så här kommer bilder:

är en sparcoratt som jag haft i evigheter men kände att den inte riktigt passade in i stilen på inredningen, så jag klädde om den i läder istället för mocca och byggde en tutknapp... men ser förresten lite av innertaket som jag också klätt om. har lite funderingar på snappoff nav för att få ratten bakåt... känns stilmässigt fel men samtidigt några cm bakåt skulle vara skönt! och det är alltid kul att kunna ta med sig ratten

det första jag verkligen gjort åt utseendet på utsidan av bilen! sänkning! första bilden i tråden som jämförelse.

syns inte jätte bra men är i verkligheten det viktigaste förändringen utseendemässigt jag gjort på bilen!
    den gick från att se ut som en skabbig Muskelbilswannabe till ett skabbigt JDMstuk!
    köpte även DTM utblås jag på biltema för ett tag sen. dom gör att bilen går minst 100km/t snabbare när den står still! och nu med sänkning snackar vi minst 100 till! otroligt vilken skillnad
    (bild på dessa underbara DTM utblås kommer nångång när jag orkar fota... )

Member
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

måste bara berätta vad jag råkade göra idag! visste att jag hade dåligt med soppa men tänkte att jag borde komma hela vägen hem och tanka med tanke på hur mycket bilen brukar dra.
    men jag hade visst gasat lite för mycket. för er som vet hur E4an söder om sthlm ser ut så skulle jag till Järna, men strax innan Moraberg började bilen hacka. som tur är finns det en preemmack (har preemkort) där. rullade av motorvägen livrädd att bilen skulle dö. men lyckades iaf ta mig till macken och tanka utan att behöva putta nu till det underbara... när tanken var full stod pumpen på 59,48l i en 60l tank någon som kan slå detta utan motorstopp?

Member crillevelins avatar
    Reg.datum
    Apr 2009
    Bil
    S13

Standard

Hehe fan vad gött redigt ballt, flinade lite när jag läste
    Nissan 200sx s13 sökes !

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer