Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bilen såld, efter nästan 10års ägande!

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Unhappy Bilen såld, efter nästan 10års ägande!

Igår såldes min bil till en ny lycklig ägare, Fredrik Boman ifrån Nässjö. Kändes väldigt konstigt att se någon annan åka iväg med ens bil (som inte var iklädd Svensk Bilprovnings kläder)! Så på nästa års träffar får ni inte tro att Manges bil är stulen
    Har haft bilen i nästan 10år och varit medlem i denna klubb nästan lika länge. Man kan ju minst sagt säga att det hänt en del, tex så var det hetaste samtalsämnet här på forumet då att Saab:s 9000 intercooler passade ganska bra i våra bilar
    Har ju även hänt en del med bilen, från fräsch original till en ännu fräschare kärra med lite mer "mos i maskin"

Man har lärt känna mycke folk, som man från början "bara" hade en bilmodell gemensamt med!
    Hade aldrig behållit bilen såpass länge om det inte vore för all hjälp man fått genom klubben o dess forum, o alla tokiga ideer ang trim o annan utveckling av bilen som ventilerats här!

Den nya ägaren har lovat att bli medlem i klubben, och mig blir ni nog inte av med såå lätt! Kommer med all säkerhet dyka upp på träffar o snacka skit, o forumet är man ju beroende av så det släpper jag inte!
    Ses o hörs
    /Magnus
    Magnus Jansson Nr:12 S13 Såld... Stockholm http://web.200sx.nu/Member_Pages/vie...sp?pub=1&id=12

Hall of Fame Legend thomass avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Synd! Synes!

Se till att skaffa garage....
    Thomas Söderholm
    Medlem #004

Senior Member Söderquists avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a, Annan

Standard

Ta helikoptern förbi Västberga och köp en GT-R
    Fredrik Söderquist - #1078
    Bygger en "Nissan GT500"... typ. Klar 2015? Kanske...
    Blog -> http://www.gt500.se

Senior Member sir_robs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Fixa lite sprängdeg så kan jag fixa en GT-R till dig imorgon. Då får du även bestämma färg själv (förutom röd för den lämnade igår) :P

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •