Igår såldes min bil till en ny lycklig ägare, Fredrik Boman ifrån Nässjö. Kändes väldigt konstigt att se någon annan åka iväg med ens bil (som inte var iklädd Svensk Bilprovnings kläder)! Så på nästa års träffar får ni inte tro att Manges bil är stulen
Har haft bilen i nästan 10år och varit medlem i denna klubb nästan lika länge. Man kan ju minst sagt säga att det hänt en del, tex så var det hetaste samtalsämnet här på forumet då att Saab:s 9000 intercooler passade ganska bra i våra bilar![]()
Har ju även hänt en del med bilen, från fräsch original till en ännu fräschare kärra med lite mer "mos i maskin"
Man har lärt känna mycke folk, som man från början "bara" hade en bilmodell gemensamt med!
Hade aldrig behållit bilen såpass länge om det inte vore för all hjälp man fått genom klubben o dess forum, o alla tokiga ideer ang trim o annan utveckling av bilen som ventilerats här!
Den nya ägaren har lovat att bli medlem i klubben, och mig blir ni nog inte av med såå lätt! Kommer med all säkerhet dyka upp på träffar o snacka skit, o forumet är man ju beroende av så det släpper jag inte!
Ses o hörs
/Magnus