Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Pajjade en Porsche försäljning... :)

Member
    Reg.datum
    Dec 2008
    Bil
    S13

Standard

Hhehehe fan låter askul de där,,brukar göra precis samma sak varje dag jag åkte till jobbet i sommras,, bara vänta på nån som är villig, .. fast en gång blev det inte så kul,, som tur var hade jag min civic då som inte är i närheten av Nissens prestanda,, o en volvo 740 Tic bredvid mig som gasa,,Faan heller satt jag o tänkte, ingen ***** 740 åsna ska åka förbi mig, MEN bakom låg en mörkblå saab 9-5 o pressa länge o jävligt nära mig,, jag titta i backspegeln ofta o såg att han hade blå skjorta, så jag sänkte farten rejält när jag körde förbi volvon o han kom o ställde sig precis bredvid, o jag vände på huvet o såg polismärket på skjortärmen,, då blev det nervöst, men han tittade bara o skaka på huvudet och åkte vidare,, verkar som om han hade rätt brottom som tur va.. hehe :-D

Men det var kul iaf.. så keep on the good work,,heheh

Member
    Reg.datum
    Sep 2009
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Race_Ed Visa inlägg
    Hhehehe fan låter askul de där,,brukar göra precis samma sak varje dag jag åkte till jobbet i sommras,, bara vänta på nån som är villig, .. fast en gång blev det inte så kul,, som tur var hade jag min civic då som inte är i närheten av Nissens prestanda,, o en volvo 740 Tic bredvid mig som gasa,,Faan heller satt jag o tänkte, ingen ***** 740 åsna ska åka förbi mig, MEN bakom låg en mörkblå saab 9-5 o pressa länge o jävligt nära mig,, jag titta i backspegeln ofta o såg att han hade blå skjorta, så jag sänkte farten rejält när jag körde förbi volvon o han kom o ställde sig precis bredvid, o jag vände på huvet o såg polismärket på skjortärmen,, då blev det nervöst, men han tittade bara o skaka på huvudet och åkte vidare,, verkar som om han hade rätt brottom som tur va.. hehe :-D

Men det var kul iaf.. så keep on the good work,,heheh
    varit med om precis samma sak men skulle köra om en mörkblå volvo...han höjde hastigheten hela tiden men jag va lite snabbare och när jag kom upp jämnsides satt där en polis o vinkade till mig. bara o lägga sig snällt bakom

Member solles avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Bil
    S13

Standard

hahahah deffe!

Du upphör aldrig att förvåna! Så jevla körd du e

Undra vad säljarna tänker när dom åker ut från butiken när dom ser den blåa faran stå där och vänta med hög tomgång VARJE gång!

Snart kör dom säkert ut GTn bara för att rasta dig!

Hall of Fame Legend Deffes avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Citat Ursprungligen postat av solle Visa inlägg
    hahahah deffe!

Du upphör aldrig att förvåna! Så jevla körd du e

Undra vad säljarna tänker när dom åker ut från butiken när dom ser den blåa faran stå där och vänta med hög tomgång VARJE gång!

Snart kör dom säkert ut GTn bara för att rasta dig!
    Det e juh den jag väntar på hehe (även om en GT drar mig så skulle jag inte banga...)

Men det är otroligt roligt faktiskt, det kommer en porsche ganska ofta och dom vill alla gasa, en del är juh ägare av porscharna och bara varit på service eller titta "förbi". Det är juh trots allt porscharnas "mecca" det där. Dom har en Audi R8a i butiken brevid som jag hoppats få se ute på vägarna men aldrig mött den.

Oftast är det en vanlig Carrera och då Cabb som man möter eller boxter.. Nu däremot måste jag in på besiktning med min bil, lite nervös för det; samt satt på risiga nankanjang tjing tjong däck för att klara besiktningen
    Richard Andersson
    - Vinnare av Japmeet AutoSlalom 2008 & Superstage: 1.28:62

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2009
    Bil
    S13

Standard

Du är som en taxi som som står vid taxistolpen och väntar på kunder, enda skillnaden är att du står vid racestolpen hehe

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Kul hobby det där
    Jag hade race med en R8:a (första gen.) på E4:an en gång, inte en suck i accelaration som ni förstår. Men trodde killen var en fegis eftersom han slog av när min mätare stod i botten, tills en kompis med större IQ än mig tala om för mig att dom har en fartspärr på 250!
    Så den har du nog en chans emot
    Magnus Jansson Nr:12 S13 Såld... Stockholm http://web.200sx.nu/Member_Pages/vie...sp?pub=1&id=12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •