Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 51 till 53 av 53

Ämne: 200Sx s13 "Ax-Performance edition"

Member Dimmxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2009
    Bil
    S13

Standard Ojojoj..

Oj var inte igår man verken var inne här eller skrev något.
    Har haft fullt upp med så mkt annat nu förtiden så knappt hunnit med bilen tyvärr.

Har bland annat införskaffat nytt garage med en kompis. Gammal bussgarag på 220kvdm. duger fin fint till 2 pers. Dock har garaget varit förvarningsplats för all möjlig skit i ca 10 år. så var lite å städa igenom. Men snart är det tömt och väggarna osv ska målas. Div grejor så som Aluminium-tig,rostfri-tig samt vanlig mag svets.Plasmaskärare,2000L/min kompressor,Hydral press,schysta wurth arbetsbänkar,verktygsskåp är redan införskaffat. Letar man bara efter 2st schysta 2-pelarslyftar,mc-lyft,Metall svarv samt en metal-fräs sen kan det bli schyst garage att vara i. Ska även bli lakbox i garaget som ligger brevid om tiden räcker till framöver.

Men tillbaks till nissan =).
    Har hänt lite med den iallfall, Motorn är på plats,vxl iordninggjord.
    Så nu ska man bara riva ner bakvagnen för lackering,installera samt mappa sprutet(om bilen startar=) hehe),byta till coilovers från KS-sport samt slipa ner karrosen för att skicka den till "flinus" så fort som man valt färg =)

Slänger upp lite bilder när det hänt något med bilen som är värt att nämna. samt när garaget är färdigt och min å kompisens s13 är på plats. =)

Fredrick Ax, Tranås

Member flinuss avatar
    Reg.datum
    Apr 2009
    Bil
    S13

Standard

låter ju super ju .. var hittade ni det garaget ??
    Inte i Tranås va ????
    Lives sideways..

Member Dimmxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2009
    Bil
    S13

Standard

Ja ska bli gött med lite utrymme att meka på.
    Ne en bit utanför tranås, ca 1,5 mil. Du får ta å komma ut å hälsa på sen när det är klart.
    Hur går det för dej med din bil föresten? får skicka några bilder till min mail =)
    Fredrick Ax, Tranås

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •