Sidan 2 av 13 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 121

Ämne: Elmia 2010!

Senior Member Snilssons avatar
    Reg.datum
    Jul 2009
    Bil
    S13, Annan

Standard

Jag hade gärna sett shogun och/eller innocent. Kommer bli riktigt snuskiga bilar.
    Flyttade till bilens hemland och blev billös..
    Sebastian Nilsson #1659

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag ställer mer än gärna upp och hjälper till har stor vana av Elmia, nu när vi har lite mer tid på oss att planera kan vi ju försöka fått lite lite bättre stuk, kan tex låna ut några racestolar på ställning vi kan ha att sitta på kan nog ev greja fram annat mäss matrial oxå då jag har en hel del känningar på stockholms mässan typ mattor och sånt.. har även vart i kontakt med mactools tidigara att låna ut verktygs vagnar till en mässa då vi skulle ha garage tema kanske kan vara nått??

vi får inte plats med 3 bilar?? vi har tidigare med Zklubben klämt in 3bilar, hade vart smutt med tex bubbas s14 då den representerar en stor del av vad bilbyggeri är, nämligen att bygga sig det som inte finns och att desutom få det godkänt för gatbruk , kan tänka mig att SFRO drgglade när han pressentera den för dom??

givetvis flaggar jag för nån form av Z:a oxå Gunnars hade ju vart fint tyvär är han lite väl hemlig men jag tror mig veta ungefär vad vi har att vänta och då tidigare version av bilen har fått internationellt intresse så lär version 3 eller vad det blir inte vara sämre .. samt att mkt av Z-folket svävar runt i tomma intet utan att ha nån fast punkt i tillvaron mao många potenciella nya medlämmar var på att jag ser en 350Z är som att stå med öppna armar

sen hade ju en NY GTR setat som smäcken , jag hade mer eller mindre fått ner Strid i en till japmeet som tyvär uteblev .. har dock lite andra trådar hos nissan jag skulle kunna dra i känner faktis en som har en .. coolast iofs kanske hade vart att få dit Persbrants?? vem vet han kanske är sugen är ju bra reklam för han med uteblir en sån kanske nissan kan låna ut en 370Z vilket oxå hade vart kul då det är nytt och frächst och tyvär hamnat lite i skymundan för GTRn vilket dom borde vara intreserade av??

skulle kunna donera en TOORA hoddie oxå vi kan lotta ut där lottförtjänsten går till klubb kassan ??

har massa ideer
    www.projectz.se

Member _Bubba_s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Thompa Visa inlägg
    Jag ställer mer än gärna upp och hjälper till har stor vana av Elmia, nu när vi har lite mer tid på oss att planera kan vi ju försöka fått lite lite bättre stuk, kan tex låna ut några racestolar på ställning vi kan ha att sitta på kan nog ev greja fram annat mäss matrial oxå då jag har en hel del känningar på stockholms mässan typ mattor och sånt.. har även vart i kontakt med mactools tidigara att låna ut verktygs vagnar till en mässa då vi skulle ha garage tema kanske kan vara nått??

vi får inte plats med 3 bilar?? vi har tidigare med Zklubben klämt in 3bilar, hade vart smutt med tex bubbas s14 då den representerar en stor del av vad bilbyggeri är, nämligen att bygga sig det som inte finns och att desutom få det godkänt för gatbruk , kan tänka mig att SFRO drgglade när han pressentera den för dom??

givetvis flaggar jag för nån form av Z:a oxå Gunnars hade ju vart fint tyvär är han lite väl hemlig men jag tror mig veta ungefär vad vi har att vänta och då tidigare version av bilen har fått internationellt intresse så lär version 3 eller vad det blir inte vara sämre .. samt att mkt av Z-folket svävar runt i tomma intet utan att ha nån fast punkt i tillvaron mao många potenciella nya medlämmar var på att jag ser en 350Z är som att stå med öppna armar

sen hade ju en NY GTR setat som smäcken , jag hade mer eller mindre fått ner Strid i en till japmeet som tyvär uteblev .. har dock lite andra trådar hos nissan jag skulle kunna dra i känner faktis en som har en .. coolast iofs kanske hade vart att få dit Persbrants?? vem vet han kanske är sugen är ju bra reklam för han med uteblir en sån kanske nissan kan låna ut en 370Z vilket oxå hade vart kul då det är nytt och frächst och tyvär hamnat lite i skymundan för GTRn vilket dom borde vara intreserade av??

skulle kunna donera en TOORA hoddie oxå vi kan lotta ut där lottförtjänsten går till klubb kassan ??

har massa ideer

Du o jag ska ta ett snack! =)
    Crazy Custom Tuners

Member Jo-ques avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Thompa slog huvudet på spiken! En ny GTR hade varit så klockrent, dock lite svårt att få fatt på Persbrandt kanske..?

Visst hjälper man gärna till så gott det går, men vet inte om jag kan hjälpa med så mycke.. Kanske bygga monter då man är snickare hehe.

Bubba, tror du löser detta galant !
    Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se

Member _Bubba_s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Undrar vad herr Persbrandt säger om en lite snoris (läs: Bubba) ringer och säger "jag tycker du ska ställa ut på elmia med oss!".....
    Crazy Custom Tuners

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

jag vet vart han bor åker dit imorgon hehe nja men fan det borde ju gå att få tag på han ???? ska anars dra lite i mina nissan kontakter om en GTR

Ang annan grej jag surra med min asfalts polare (stockholms asfalt&mark) förut om att asfaltera en monter vad tror ni om det frågan är om han vill hel sponsra med det???
    www.projectz.se

Senior Member THRs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan

Standard

jag kanske kan styra en GTR till elmia också om det skulle vara intressant.. Hör av er om inte Micke är sugen..
    Patrik "Helix" Johansson #414
    THR Nissan 240sx
    Projekt tråd om vårat bygge...

Member Karlsson_80s avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Jag hade självklart varit intresserad av att stå i en montern också, men kanske till nästa år... då e den färdig.

Member Jo-ques avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Thompa Visa inlägg
    Ang annan grej jag surra med min asfalts polare (stockholms asfalt&mark) förut om att asfaltera en monter vad tror ni om det frågan är om han vill hel sponsra med det???
    Låter dyrt och tungt Men kanske finns något som liknar asfalt i form av matta eller foam?
    Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se

Member alexxes avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Bil
    S13, S14a

Standard

En ide är att folk brukar haja till om saker å ting när dom själva får pilla med något.
    Tolka de hur ni vill.

Exempel om de finns nått Nissan relaterat och finns i en sådan liten storlek att de får plats i montern tsm med alla bilar osv, nått mek som kan va kul å se/känna på?

Wankelregistret stod där för några årsen och hadde en isärplockad wankelmotor, jag blev våt i brallan nästan när man fick känna o klämma lite på en motor haha .

E de nån som hänger med på va ja säger? en upplevelsegrej som på nått sätt främjar användandet av en förening/forum/klubb?.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •