Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Klubbmedlem? Uppdatera din email på medlemssidan

Member shoguns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Min fungerar lysande

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Vem tar man kontakt med som kan kolla min @200sx.nu mail?
    Mattias Modin #1028
    Nissan 200sx -89
    http://www.200sx.kicks-ass.net/modin/

Administratör Jerkers avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan, GT-R

Standard

Citat Ursprungligen postat av Modin.M Visa inlägg
    Hur är dem med @200sx.nu mailen?
    Min verkar inte vilja vara med längre...
    Vad har du för 200sx-adress och vart ska den vidarebefodras? Om du inte vill lägga ut adresserna här så kan du skicka dom till mig via PM så kollar jag upp hur det ser ut.
    Jerker Ekman #13
    (O=O/ 200SX \O=O)

Member danielws avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bil
    S13

Standard

Skulle gärna vilja uppdatera min mail på medlemssidorna men kommer inte in där. Betalade för medlemsskap på förra klubbträffen 18/6 och ansökte efter medlemsskap på hemsidan på kvällen när jag kom hem från träffen som de sa att jag skulle göra men jag har inte hört nåt än mer än bekräftelsemailet på ansökan.
    Skickade ett mail till info@nogs.se för några veckor sedan men har inte fått något svar än. Är inte meningen att låta gnällig eller nåt men man är ju självklart nyfiken på att se vad medlemssidorna innehåller
    //Daniel #11328

Member JBolmers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Citat Ursprungligen postat av danielw Visa inlägg
    Skulle gärna vilja uppdatera min mail på medlemssidorna men kommer inte in där. Betalade för medlemsskap på förra klubbträffen 18/6 och ansökte efter medlemsskap på hemsidan på kvällen när jag kom hem från träffen som de sa att jag skulle göra men jag har inte hört nåt än mer än bekräftelsemailet på ansökan.
    Skickade ett mail till info@nogs.se för några veckor sedan men har inte fått något svar än. Är inte meningen att låta gnällig eller nåt men man är ju självklart nyfiken på att se vad medlemssidorna innehåller
    Jag har samma problem, förlängde mitt medlemsskap för snart 2 månader sedan. Gjorde precis enligt instruktionerna men har inte hört ett skvatt. Skickat mail till två-tre personer utan att få svar. Avaktiverad på medlemssidorna. Tycker det är för***** dåligt när man betalar såpass mycket pengar utan att få någon som helst respons tillbaka.

Member Bebbos avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Bra att man såg den här tråden, har ju glömt att betala medlemskapet. Men nu är det gjort i allafall.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •