Sidan 1 av 9 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 86

Ämne: Lunda flygfält 28 augusti

Styrelseledamot
    Reg.datum
    Feb 1998
    Bil
    S13, S14, R33

Standard Lunda flygfält 28 augusti

Vi har bokat Lunda flygfält den 28 augusti och precis som förra året blir det superstage övning med korvgrillning!

Mer info om kommer

Member
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, R33

Standard

Jag tänker närvara, hoppas på att inte åka av detta år.
    Max Larsson #974. Nissan 200sx s13,
    tidigare: VEMS ca18det (3 motorras under 2010) RIP
    Projekt: s13 AWD Rb26dett Sponsorer Zef Engineering

Hall of Fame Legend jensclaudiuss avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Fasiken vad trist att man missar det
    Åker till grekland då, hade varit riktigt skoj och se om man kunde putsa lite på tiden även fast man numera har hela bilen fylld till bredden med bilstereo.

Member Streckkodens avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Guldigt. Jag kommer garanterat, får se hur länge lådan vill vara med.
    fint med ett genrep inför Mantorp dagen efter.

Member solles avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Bil
    S13

Standard

Sist jag var där och körde fick jag pysa hem med en knackande bil! Vill ha revansch!

Målet är att köra dit och hem med en hel bil! Och en hel bil har man nu tack vare strecket! Sen att han bor skrämmande nära "olycksplatsen"... det var uppgjort!

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008
    Bil
    S13, S14a

Standard

Vart ligger Lunda flygfält?

Administratör Jerkers avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan, GT-R

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tobbe83 Visa inlägg
    Vart ligger Lunda flygfält?
    En bit utanför Uppsala.
    Kolla här: http://www.lundaalliansen.se/
    Jerker Ekman #13
    (O=O/ 200SX \O=O)

Senior Member Johns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Hej alla medlemmar!

Den 28/8 har vi hyrt Lunda flygfält för Superstage körningar och diverse lekstuga, precis som förra gången har vi hyrt hela rakan så en exakt kopia av banan nere på Emmaboda.
    Körningarna börjar vid 09:00 och håller på hela dagen fram till 18:00. Lunch fixas på plats i form av grillkorv med bröd.
    För er som inte kört superstage kan jag bara säga att det är faktiskt bland det roligaste man kan göra med sin bil så ta chansen att prova på!

För er som inte har en bil färdig att köras med så kommer vi tillåta körning med "vinter bilen" i mån av tid och plats så låt inte det vara ett hinder för er att delta.

NOGS som arrangör har tecknat en arrangörsförsäkring med SMA (Svenska Motorsport Alliansen) som täcker eventuella skador på tredjeman. Den täcker INTE deltagaren själv, vill man ha en försäkring som täcker föraren så går det bra att teckna en sådan på http://www.svenskamotorsportalliansen.se/, har ni redan en SMA förarförsäkring sedan tidigare så gäller den på NOGS träff på Lunda.

Krav på bil:
    Allting ska sitta fast.
    Inga lösa föremål inuti bilen vid körning

Krav på föraren:
    Betalande NOGS medlem
    Spiknykter
    Hjälm

Körningarna är helt gratis för betalande NOGS medlemmar, vi kan även lösa medlemskap på plats.

Mvh
    Styrelsen.
    Det tar inte mer än 5 min att skruva loss den där!
    John Andersson NOGS #299

http://jsgarage.wordpress.com/ --- Mitt projekt i blogform + lite annat meck!
    http://www.200sx.kicks-ass.net/johnex23

Member Strangers avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Ja detta är en rolig träff med hur mycket köra som helst. Det tänker jag inte missa iaf.
    Andreas Edlund - Stockholm #583
    http://200sx.kicks-ass.net/stranger

Member NeeXs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av John Visa inlägg
    Hej alla medlemmar!

Den 28/8 har vi hyrt Lunda flygfält för Superstage körningar och diverse lekstuga, precis som förra gången har vi hyrt hela rakan så en exakt kopia av banan nere på Emmaboda.
    Körningarna börjar vid 09:00 och håller på hela dagen fram till 18:00. Lunch fixas på plats i form av grillkorv med bröd.
    För er som inte kört superstage kan jag bara säga att det är faktiskt bland det roligaste man kan göra med sin bil så ta chansen att prova på!

För er som inte har en bil färdig att köras med så kommer vi tillåta körning med "vinter bilen" i mån av tid och plats så låt inte det vara ett hinder för er att delta.

NOGS som arrangör har tecknat en arrangörsförsäkring med SMA (Svenska Motorsport Alliansen) som täcker eventuella skador på tredjeman. Den täcker INTE deltagaren själv, vill man ha en försäkring som täcker föraren så går det bra att teckna en sådan på http://www.svenskamotorsportalliansen.se/, har ni redan en SMA förarförsäkring sedan tidigare så gäller den på NOGS träff på Lunda.

Krav på bil:
    Allting ska sitta fast.
    Inga lösa föremål inuti bilen vid körning

Krav på föraren:
    Betalande NOGS medlem
    Spiknykter
    Hjälm

Körningarna är helt gratis för betalande NOGS medlemmar, vi kan även lösa medlemskap på plats.

Mvh
    Styrelsen.
    Kan låta löjligt, men om jag hunnit få ihop min custom hoj (från grund och botten en moped) skulle jag kunna åka dit och låta den stå för att ses.

Finns ganska många seriösa 70cc byggen som är sugna på blackrace, så vore kul om ni skulle fixa någon form av blackrace?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •