Vad har hänt med Japmeet? Efter att datumet skulle ändras är det helt knäpptyst och det står inte nånstans om det. Vi är snart i september vad är det som hänt?
Vad har hänt med Japmeet? Efter att datumet skulle ändras är det helt knäpptyst och det står inte nånstans om det. Vi är snart i september vad är det som hänt?
det som händer var är/mkt snack och lite verkstad och ursäkter som inte riktigt stämmer med verkligheten, japmeet är garanterat ett minne blott ett tag framåt iaf //M
Det är sponsorerna som är problemet vad jag hört iaf, finns inte tillräckligt av dem.
Fick veta i mitten av Juli typ att det inte blir något 2010 iaf, osäkert om det blir något 2011.
Detta är bara rykten som jag snappat upp!
Flyttade till bilens hemland och blev billös..
Sebastian Nilsson #1659
gatebil tog den platsen på mantorp,antar det var en kostnadsfråga som gjorde att japmeet rök,för att skylla på att förhandlingar med banan pga bullernivå med mera inte var klar e ju skitsnack då det datumet som japmeet skulle vara tog gatebil, iaf så är det riktigt dåligt med info från dom ansvariga från japmeet.
Kan inte göra annat än att hålla med. Mest skitsnack. Att japmeet las ner är anledningen till att jag och 3 av mina vänner inte är bet medlemmar längre, kan tänka att det är fler med oss. Bra jobbat.
Daniel Berger #832, Linköping
Varför vill ni inte vara medlemmar i Nogs när en fristående arrangör inte klarar av att anordna en träff?
Efter 2008 så har Japmeet skött sig själva och inte haft något med klubben att göra.
Tim Karlsson #1299 / S13
Ordförande, Nissan Owners Group Sweden
Kan man inte ha ett japmeet nån annanstans än mantorp då?? elr iaf liknande? finns juh några som har "wangan meet" i skåne..
CREW@BlekingeMidnightClub
http://www.garaget.org/sketstopp24v