((Hittade en sak på ett annat forum som jag tänkt länge på))

Kan vara svårt att lita på folk ibland.

Tar jag lite initiativ och provstartar en Säljare/köpare tråd där jag/vi vill ha ett kort "betyg" på hur era affärer från forumet fungerar, kanske massa strul? Kanske problemfritt?

Tanken med tråden är inte att smuts kasta nån och skriva massa skit, och med det sagt så ska det naturligtvis inte heller vara nån beröm tråd. Är det nån som inte sköter sitt handlande så tycker jag inte han ska skyddas utan att det ska fram så folk slipper bli lurade.

Jag vet inte vad Administrationen tycker om detta? Är det nått som är här för att få stanna så klistra samt håll snyggt i största möjliga mån, ej några orellevanta inlägg där några sitter och skriver att han och hon är dumma i huvudet eller vad det kan vara, bara ris eller ros angående ämnet.

Säljare: "Oscarborg"
Köpare: Jag
Hur gick det: Super bra, skickade sakerna och jag betalade, snabbt å enkelt
Köpte/Sålde: Turbo

Betyg: Snabbt och smidigt. 3/3

0/3 = Sjukt kass, håller inte vad han lovar, skickar inte/ hämtar inte ut, krånglar bara. m.m

1/3 = Inge bra, fick sakerna men inte i det skick som lovades, trög på att skicka/ hämta sakerna etc.

2/3 = Bra säljare/köpare, inget märkvärdigt, det är såhär det ska se ut.

3/3 = Kanon säljare/köpare, jätte bra att ha och göra med, skickar som han/hon ska utan problem.

Är det nån som vill ändra i nån av ovanstående spalter, tillägga eller ändra lite bara så posta en bättre.