Resultat 1 till 10 av 194

Ämne: Info om Säljare/Köpare

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2014
    Bil
    S13

Standard

Säljare: Brandel

Köpare: Jag

Köpte: Oljekyl med slangar och termoblock med termostat

Kommentar: Allt gick bra till en början, han accepterade mitt bud som var en bit under det han begärde. Han skicka det och kom snabbt hem i min brevlåda.
    Men när jag fick varan så visade det sig inte vara det han beskrev att det var.
    Det var ett termoblock utan termostat! Då jag hade i tidigt skede frågat om det var termostat i blocket och då fått veta att så skulle fallet vara så blev jag paff. Iof så sitter en fläkt styrning som kanske kan klassas som termostat? men då skulle han gärna få förklara detta..

Jag försökte kontakta honom via PM upprepade gånger men inget svar. Försökte få tag på ett telefon nummer men verkar inte finnas.
    Har gett honom nu 2 veckor på sig att svara. (Brandel har varit online flertal gånger under denna period enligt sajten) men inte fått något svar..

EDIT: Fick svar att han hade fått förhinder och inte kunnat svara. Tips till nästa gång, lämna ut ett telefon nummer.

4/5. bara för att jag ändå fick det så billigt..

P.S. Får jag en rimlig förklaring från Brandel så kommer detta omdöme då förändras till det bättre. D.S.

EDIT: Fick ett svar och betyget är ändrat.
    Senast redigerat av Lightfox den 2014-06-07 klockan 01:13. Anledning: Fick ett svar.
    Gustav Od

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •