Sidan 17 av 17 FörstaFörsta ... 7151617
Resultat 161 till 165 av 165

Ämne: Banträff med nogs pÅ ring knutstorp 29/5 2011

Senior Member Johns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av SextioNian Visa inlägg
    Behöver man pressening under bilen i depån ?
    Är medlem i klubben men vad tillkommer i kostnader?
    Ingen pressening, och inga extra avgifter,vi bjuder ju inte på lunch, dricka och bensin det får du stå för själv.

Mvh
    John
    Det tar inte mer än 5 min att skruva loss den där!
    John Andersson NOGS #299

http://jsgarage.wordpress.com/ --- Mitt projekt i blogform + lite annat meck!
    http://www.200sx.kicks-ass.net/johnex23

Member SextioNians avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Bil
    S13

Standard

Underbart, ses imorn
    NISSAN 250SX S13 RB25DET DBPMotorsport.com för mera info och bilder,videos i HD samt project tråd på våra bilar och mycket annat.

Senior Member GT-R_mojjes avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Bil
    S13, S14a

Standard

behöver hjälp, är det någon från uppsala som skall åka ner i kväll/em till knutstorp, jag har fått mega strul, min nybyggda kardan lirar intwe som den skall och jag har en i uppsala jag behöver få ner, "litet paket ca 1 meter" är bara den främre youken jag behöver nämligen.

ring mig på 0738481785 om någon skall ner i kväll så skall jag försöka möta upp på ngt bra ställe...

Member Erik_Es avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av mojje74 Visa inlägg
    behöver hjälp, är det någon från uppsala som skall åka ner i kväll/em till knutstorp, jag har fått mega strul, min nybyggda kardan lirar intwe som den skall och jag har en i uppsala jag behöver få ner, "litet paket ca 1 meter" är bara den främre youken jag behöver nämligen.

ring mig på 0738481785 om någon skall ner i kväll så skall jag försöka möta upp på ngt bra ställe...
    Kommer få smetfullt i bilen är jag rädd

Member shoguns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard

Jag tackar å styrelsens vägnar alla deltagare för ett suveränt uppförande. Stort tack för att ni kom, körde riktigt bra och njöt av det superfina vädret. Själv sitter jag nu här vid skrivbordet med solbränt ansikte, trött kropp och med ett brett leende

Nissan Nordic ska ha ett stort tack för den kraftfulla insatsen. Vi är mycket glada att ha er med.

Passar även på att tacka Kristian Hesselmark för de mycket väl genomförda driftingpassen.

Det är tack vare er alla som det blev så lyckat.

Övriga i NOGS styrelse som slitit varg för att arrangera denna träff. Mycket bra jobbat:
    Jerker, Robin, Henrik, Stefan, Niklas, Tompa, Tomas och sist men inte minst John.

Mvh
    Tim Tréville

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •