Sidan 1 av 7 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 65

Ämne: Efter Ring Knutstorp med NOGS

Member shoguns avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, Annan

Standard Efter Ring Knutstorp med NOGS

Vilken dag det blev!
    Strålande solsken, massor av bankörning och fantastisk drifting av riktigt duktiga förare.

Posta dina bilder och videos här

Jag tackar å styrelsens vägnar alla deltagare för ett suveränt uppförande. Stort tack för att ni kom, körde riktigt bra och njöt av det superfina vädret. Själv sitter jag nu här vid skrivbordet med solbränt ansikte, trött kropp och med ett brett leende

Nissan Nordic ska ha ett stort tack för den kraftfulla insatsen. Vi är mycket glada att ha er med.

Passar även på att tacka Kristian Hesselmark för de mycket väl genomförda driftingpassen.

Det är tack vare er alla som det blev så lyckat.

Övriga i NOGS styrelse som slitit varg för att arrangera denna träff. Mycket bra jobbat:
    Jerker, Robin, Henrik, Stefan, Niklas, Tompa, Tomas och sist men inte minst John.

Mvh
    Tim Tréville
    Senast redigerat av shogun den 2011-05-30 klockan 11:19.

Junior Member ACFs avatar
    Reg.datum
    Jan 2008
    Bil
    S13, Annan Nissan, 300ZX (Z32)

Standard

Mkt kul trots lite eget strul....
    Jag lär mig sakta, men jag lär mig ivarje fall något!

Member SextioNians avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Bil
    S13

Standard

Kanon dag idag, synd inte jag fick kört något dock. Blev ca 1500 bilder och 30 minuter video taget
    NISSAN 250SX S13 RB25DET DBPMotorsport.com för mera info och bilder,videos i HD samt project tråd på våra bilar och mycket annat.

Member
    Reg.datum
    Feb 2010
    Bil
    S13, S14a

Standard

slängde ihop allting jag filmade idag lite snabbt! Körning halva o drifting halva ungefär!

http://www.youtube.com/watch?v=hKgXpB07ulk

Member h0olms avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Bil
    S13

Standard

Första banträffen för mig gav mersmak.
    Trevligt, roligt och bra arrangerat. (Y)

Hade varit roligt att se bilder men misstänker att det är lite overkill att lägga upp 1500 bilder. xD
    # 1688 Aron Holm - Skåne
    200sx s13 -90
    http://www.garaget.org/?car=160575

Reg.datum
    Jan 2009
    Bil
    S13

Standard

ska skumma igenom och handplocka en 30 bilder eller så och slänga upp. kommer under kvällen. 1405 bilder och 63 video klipp på totalt 19,8gb blev det idag ! Friskt.
    NISSAN 250SX S13 RB25DET DBPMotorsport.com för mera info och bilder,videos i HD samt project tråd på våra bilar och mycket annat.

Senior Member Snilssons avatar
    Reg.datum
    Jul 2009
    Bil
    S13, Annan

Standard

Första banträffen för mig med, hade lite läckage och skrap här och där men var galet skoj! Grymt bra arrangerat, allt var smidigt och bra och mycket trevligt folk

När är nästa?
    Flyttade till bilens hemland och blev billös..
    Sebastian Nilsson #1659

Hall of Fame Legend Biggs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Thumbs up

Riktigt bra dag! Nästa bana skall jag definitivt attackera med r-däcken, bilen var snabbare än jag hade räknat med redan på de små däcken.
    Riktigt kul bana, måste väl vara en av de mest tekniskt svåra i Sverige?
    (Ser fram emot bilder)
    Niklas Rosell #628

Reg.datum
    Jan 2009
    Bil
    S13

Standard

Här kommer några snabba bilder. Skulle kunna slänga upp hela mappen som torrent om nån är intresserad, ca 20gb 18mpix bilder och fullHD filmer.

Member peder_nilssons avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Fyfan va roligt jag hade!!!!!!!

Detta var utan tvekan en utan mina bästa dagar, EVER!
    Bilen gick sen en dröm och klämde till med ca 1,15 tid med 6,5" 205/45 16" fälgar med random däck utan att ha koll på däcktryck!!!!!

Detta var utan tvekan en utan mina bästa dagar, EVER!

Har ju bara kört peugeot innan så de vart lite jobbigt med driftingen och få till det bra med handbromsen då jag ligger på orginal tryck samt 2 stegsladd på ***** skylinen.
    Men de sista 3 rundorna gick bra, min polare fick lite bilder och filmer som kommer så fort jag får tag på matrialet.

Jag får tacka Mr President för att jag fick avsluta driftingpasset trots att jag var en jobbig ***** i tre minuter ( inte två!! ) Jag längtar tills nästa banträff och de va roligt att träffa alla!!

Mvh Peder med den fyrdörrade skylinen

Trevlig kväll!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •