Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 31

Ämne: Gruppköp av Coilovers till S13 Hur många är sugna?

Member Cityhunters avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Bil
    S13

Standard

Sjukt sugen, men mest på "street sport" eller "street comfort" versionen då jag använder min mest till vardags å typ aldrig kör bana. Går det att lösa eller måste man köpa extra hårda track/drift? De andra bör väl vara billilgare om det går att få med på samma beställning eller?
    Mvh Peter Johansson *Stolt smiley missbrukare*
    www.rcdrifters.se/forum
    http://www.vimeo.com/user935050/videos

Member
    Reg.datum
    May 2009
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Så då var man tillbaka efter 2 veckors semester. känns riktigt bra! Dags att dra igång köpet igen. jag pratade med ISC idag och han väntar bara på min beställning innan han skickar coiloverserna till sverige.

Jag hade tänkt skicka PM till alla er som vill ha sen tidigare och snacka om betalningen frakt och så ni har alla personuppgifter om mig osv så alla känner sig safe, för jag gör detta utan vinst och bara för att alla ska kunna ta del av en bra deal.

Jag hör av mig så snart jag är hemma igen, så jag jobbar långpanna imorgon och ev i övermorgon. så tillsdess har ni andra som inte snackat med mig tidigare chans att också vara med och köpa ett coiloverkitt i Pro klass med camberjustering fram och många inställnings möjligheter. perfekt för att köra bana/drift eller bara stance/hellaflusha järnet.

bara PMa mig. tanken är att beställa nästa vecka.

Member
    Reg.datum
    Jul 2011
    Bil
    S13

Standard

Vill ha till en uppsättning till s13.
    Vad blir priset (5100) som det står på första sidan eller?
    Vore trevligt lm man kunde hämta i gbg också för att slippa frakten

vänlig hälsning, tomas
    Senast redigerat av Offarn den 2012-03-21 klockan 15:13.

Member Bea200s avatar
    Reg.datum
    Jan 2010
    Bil
    S13

Standard

Hur går det?
    Blir det någon beställning eller ska man köpa någon annanstans?

MVH Johan

Citat Ursprungligen postat av jonte09 Visa inlägg
    Så då var man tillbaka efter 2 veckors semester. känns riktigt bra! Dags att dra igång köpet igen. jag pratade med ISC idag och han väntar bara på min beställning innan han skickar coiloverserna till sverige.

Jag hade tänkt skicka PM till alla er som vill ha sen tidigare och snacka om betalningen frakt och så ni har alla personuppgifter om mig osv så alla känner sig safe, för jag gör detta utan vinst och bara för att alla ska kunna ta del av en bra deal.

Jag hör av mig så snart jag är hemma igen, så jag jobbar långpanna imorgon och ev i övermorgon. så tillsdess har ni andra som inte snackat med mig tidigare chans att också vara med och köpa ett coiloverkitt i Pro klass med camberjustering fram och många inställnings möjligheter. perfekt för att köra bana/drift eller bara stance/hellaflusha järnet.

bara PMa mig. tanken är att beställa nästa vecka.

Member m.perssons avatar
    Reg.datum
    Jan 2010
    Bil
    S13, Annan

Standard

Skicka ett mail till Jimmy på amrparts så löser han nog coils till vettigt pris

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2012
    Bil
    S13

Standard

Sugen på ett par till s13 med.. Vad kommer priset att landa på som det ser ut nu?

Member
    Reg.datum
    May 2009
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Klart det blir av! ledsen att jag inte uppdaterat här i tråden så flitigt bara. har väntat in packning och shipping datum till sverige. Nu väntas bara betalningen till ISC coilovers innan dem skickar Coiloversen.

5200:- kr blev slutnotan

Nu Har jag skickat PM till alla som skulle ha från början är det någon mer som vill ha men inte fått PM hör av er så snabbt som möjligt.

Member
    Reg.datum
    Jun 2011
    Bil
    S13

Standard

Ni som vill beställa coilovers till en S14 Så har jag redan helt nya i kartong med kvitto och garanti. säljes för 8000kr kostade för 1 månad sedan 14000kr Detta är BC racing type ER

Hall of Fame Legend Xlarge__s avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Bil
    S13

Standard

Dom har nog sett din tråd redan, dålig stil att tränga sig på i andras säljes trådar.

Member
    Reg.datum
    Jun 2010
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xlarge__ Visa inlägg
    Dom har nog sett din tråd redan, dålig stil att tränga sig på i andras säljes trådar.
    Kan bara hålla med..
    Dålig stil!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •