Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Hjälp!! Beslutsångest vid köp av s14!!!

Member
    Reg.datum
    Mar 2012
    Bil
    S13

Standard Hjälp!! Beslutsångest vid köp av s14!!!

Jag har sån sjuk beslutsångest att köpa en s14!! Jag vill så gärna ha en som jag kikat på och så. Men tvekar lite ändå pga av priset!

Ni som har får gärna skriva vad som är positivt med bilen och vad som är negativt om det finns nåt

// En med riktig bestlutsångest

Member
    Reg.datum
    Apr 2012
    Bil
    S13

Standard

Lite lättare om du länkar annonsen kanske?
    Så kan nog folket här på forumet värdera den mm.

Member
    Reg.datum
    Mar 2012
    Bil
    S13

Standard

Här är annonsen: http://www.blocket.se/jamtland/Nissa...a=5&w=3&last=1

Den verkar vara i bra skick och så

Member
    Reg.datum
    Apr 2012
    Bil
    S13

Member alexxes avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Bil
    S13, S14a

Standard

Alt är beroende på vad du ska ha den till, jag personligen har ju redan det goda ögat till dessa bilar i 200serien hehe.

enda igentliga ja kan tänka på är att ljudisoleringen inte motsvarar en Audi A8 om man säger så, ganska bullriga saker men som i sin tur ger mer input till den delen av hjärnan där det roliga händer när man kör bil, mer upplevelse .

sen är det som vilken bil som helst i sportbilsklassen, det säger inget om bilen om man kört 100banträffar eller inte, utan hur den har blivit underhållen

Member
    Reg.datum
    Mar 2012
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av alexxe Visa inlägg
    Alt är beroende på vad du ska ha den till, jag personligen har ju redan det goda ögat till dessa bilar i 200serien hehe.

enda igentliga ja kan tänka på är att ljudisoleringen inte motsvarar en Audi A8 om man säger så, ganska bullriga saker men som i sin tur ger mer input till den delen av hjärnan där det roliga händer när man kör bil, mer upplevelse .

sen är det som vilken bil som helst i sportbilsklassen, det säger inget om bilen om man kört 100banträffar eller inte, utan hur den har blivit underhållen
    Jag är ju ganska van med en bullrig bil så det är ju inga problem så. Har väl tänkt den som en glidarbil , tänkte mer allmänt om dom

Member
    Reg.datum
    Mar 2011
    Bil
    S13, S14a

Standard

Googla på köpråd 200sx,s14 eller liknande så kommer du säkert få upp fler trådar än du orkar läsa. Priset är väl helt okej men jag personligen tycker att vanliga s14 ser ut som en vanlig Toyota camry framifrån :S

Är din budget redan pressad kanske du får gå på en billigare bil eller spara ihop mer pengar. Tillkommer ju oljebyten, försäkring, skatt, reservdelar... Ja, allt det vanliga då vi pratar bilar. Är du sugen så köp, går ju alltid att sälja om du inte tyckte det var så roligt.

Standard

såg ju riktigt fin ut den där, sänk lite och på med lite fetare fälgar så e saken biff, röda zenki´s är ju så snygga, iofs så är ju jag fett partisk
    Jared Säilä / Stockholm / #1397 / Nissan 200SX S14 -95

Member
    Reg.datum
    Mar 2012
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av fejjan Visa inlägg
    såg ju riktigt fin ut den där, sänk lite och på med lite fetare fälgar så e saken biff, röda zenki´s är ju så snygga, iofs så är ju jag fett partisk

Har du en liknande? =)

Dock var jag och kikade på denna igår http://www.blocket.se/stockholm/Niss...4.htm?ca=5&w=3 måste säga att jag gillade den grymt. SÅ nu blev det ännu svårare ;(

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •