Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: plastdetalj till växelspaken

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2011
    Bil
    S13

Standard plastdetalj till växelspaken

Jag undrar om man kan få tag på de löst, det är till en nissan skyline gts växelspak, den platsdetaljen som sitter i nederdelen av spaken, går det att få tag på en sådan löst? eller man måste köpa hela satsen?
    eller om någon kan få fram artikelnumret till den annars kunde inte Nissan få fram den.
    bifogar en bild på vilken del jag menar

Hall of Fame Legend Biggs avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Den ser ut precis som den som sitter på s13 ca18det. Och en sådan har jag köpt löst för ett tag sedan. Kanske är samma?
    Niklas Rosell #628

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2011
    Bil
    S13

Standard

det sitter ju en sådan på dem flesta växelspakarna, det är ju måttet på den som är viktigast, förmodligen får man köpa en helt ny växelspak för att kunna få ihop de,

Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

En snabbsökning senare ger att R33 RB25DET har en bussning som heter 32861-01G00, det står inget om andra modeller, men Japtuning har den och där står den inte modellspecifikt utan på R32/33/34 och både GTS/GTR. De vet nog om inte annat.
    Niklas Rosell #628

Hall of Fame Legend Xlarge__s avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Bil
    S13

Standard Standardfel att dom pajjar på shortshifts, nu vet jag inte om det är det som hänt för

Standardfel att dom pajjar på shortshifts, nu vet jag inte om det är det som hänt för fig.
    Man brukar isf ta plastbussningen från originalspaken.

Om det nu inte är den som pajjat, hursom är det väll samma låda så det borde passa från övriga modeller som bigg säger.

Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Jag köpte en ny för den som hängde med shortshiften var något för liten och glappade så illa så det blev till och med längre mellan växellägena än innan.
    Niklas Rosell #628

Hall of Fame Legend NizmO_no1s avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Bil
    S13, Annan Nissan

Standard

Till s13/s14 finns det mässingbussningar man kan beställa på ebay till det där, om det blir så mkt bättre vet jag ju inte men om det råkar vara samma eller kanske finns till Skyline vet jag att det iaf finns att få tag på.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2011
    Bil
    S13

Standard

Det var länge sedan man var här inne och kollade, men jag såg att fler hade skrivit, och ni hade helt rätt, japtuning hade en sådan som jag letade efter, fan va gött så får jag ihop de med nu, tack så mycket för all hjälp killar! riktigt gött

MVH

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •