Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Resultat 101 till 105 av 105

Ämne: Gruppköp av coilovers

Member Balantzzs avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Bil
    S13

Standard

haha jadu jag hade dom i borås kl 8 i fredags typ.. så satte igång direkt haha =P

tycker faktiskt kvaliten va riktigt bra, till och med dammskydd å så vidare.. som jag inte tror ens att k-sport tex m.m inte har.. bra pass form. ja absolut mer än godkända för det priset. hoppas bara dom funkar fint sen på väg med..

Member Luciiifers avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Skönt o höra! lämnade av ett set i örebro så nu är de bara 2 st kvar som ska grejjas den här veckan! Sen ska jag själv få arslet ur soffan och montera mina - Säsongen är ju snart igång

Member Luciiifers avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Vore kul om ni la upp lite bilder, gärna före o efter så man får se

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2012
    Bil
    S13

Standard

Här får du lite bilder! dock inga bra på just när dem sitter monterade men hur låg min vart iaf, Dom står i botten fram och bak! lite synd att det inte gick lite mer men med lite modifikation så ska den bli lite lägre! jag vill ju dock köra jävligt lågt. Men i övrigt verkar det vara bra kvalité! jämförde med en garagepolare och hans HSD DT coils och det är ju som kopior av dom i princip. Jag är jävligt nöjd änsålänge fattas bara hur det är att köra med dom!

Mobilbilder dock,
    '

Member Luciiifers avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Ser ju riktigt bra ut fan nu vill jag få på mina!

Now drop it low and let me see your hips swing!

Citat Ursprungligen postat av Balantzz Visa inlägg
    skit nöjd =) redan monterade :P ja verkligen bra gjort Luciiifer, stortn tack för smidig beställning och överlämnande =)
    Citat Ursprungligen postat av mumbah Visa inlägg
    Här får du lite bilder! dock inga bra på just när dem sitter monterade men hur låg min vart iaf, Dom står i botten fram och bak! lite synd att det inte gick lite mer men med lite modifikation så ska den bli lite lägre! jag vill ju dock köra jävligt lågt. Men i övrigt verkar det vara bra kvalité! jämförde med en garagepolare och hans HSD DT coils och det är ju som kopior av dom i princip. Jag är jävligt nöjd änsålänge fattas bara hur det är att köra med dom!

Mobilbilder dock,
    '

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •