06 MB C180 kompressor (inte för att den märks) "sportcoupe".
Lite snabbare än en spårvagn och ungefär lika kul ...
Jaha sportcupen ja ..... måste vara jävligt snabb
kommer och kör slut på lite däck![]()
Kommer förmodligen, har dock inte alls många reservfälgar! Hur blev det med däckmaskin?
Layout på banan ?
(drifting)
Min kontakt på däckfirma i vårgårda är på sem. Men han skall kolla med en kollega. Skall kika med en snubbe som har däckmaskin som är mobil.
Ang layout så skall jag försöka gå upp en bild snarast.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Peder Nilsson #1774
Hej. Jag är inte medlem eller så men hur funkar det när ni drar på sånna här medlemsträffar/banträffar?
Brukar det vara utställningar, försäljning, åskådare etc. med också som kan vara intressant för icke-medlemmar?
Funderar på att åka upp och kika bara utan att köra, det är rätt nära från Göteborg och så.
//Michael
När vi har flygfältsträffar så brukar det vara köra/ställa ut bilen inriktat med mycket skitsnack.
Vi brukar inte ha med företag eller andra klubbar på dessa mer lokala träffar men åskådare kommer det alltid.
Är du sugen på att komma och se hur en flygfältsträff med konbanekörning och drifting går till och snacka om allt mellan däck och motor (även andra ämnen är tillåtna) så tycker jag att du skall dyka upp.
Tim Karlsson #1299 / S13
Ordförande, Nissan Owners Group Sweden
Vi kommer att bjuda på lunch mitt på dagen (hamburgare eller korv med bröd och dricka).
Tim Karlsson #1299 / S13
Ordförande, Nissan Owners Group Sweden
Har handlat turbosar idag. Ska skruva dit dem imorgon.
Åker alltså GT-R istället för trött tysk![]()
![]()