Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: steg 3 CA18DET

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard steg 3 CA18DET

http://www.blocket.se/blekinge/Ca18d....htm?ca=22&w=1

annonsen säger väl det mesta, äkta garret GT28 om jag inte minns fel, den som är vanlig för steg 3? Priset i annonsen är bara ett riktpris, bud är välkomna och mer info kan ordnas

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard

Förlåt för dubbelpost, men nås lättast via sms eller om man ringer.. Sitter sällan på detta forumet längre tyvärr

0735396690 är mitt nummer

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard

Trött på att den står hemma till ingen nytta... 8000 för den innan jul!

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard

bumpar upp denna.. mellandagsrea.. 8000 för allt som det står, gäller fram till nyår och då är det prutat och klart...

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard

Hade inte skadat att bli av med denna då den tar plats.. bud är välkomna, en steg 3 motor för 8000 med växellåda som funkar, det är riktigt billigt det.. några hundringar eller en tusing kan säkert plockas bort vid snabbare affär..

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard

bumpar denna..

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012
    Bil
    S13

Standard

Detta känns rent idiotiskt då jag vet vad en sådan här motor är värd egentligen.. men måste bli av med det, så 6000 för motorn prutat o klart fram till 19 januari, alltså 2 veckor. vill helst se att den försvinner tills dess..
    för detta priset så kan köparen till och med tjäna en slant på att sälja i delar, men vill som sagt bli av med den så fort som möjligt, 0735396690 är mitt nummer, smsa gärna vid intresse, allt funkade och den gick kanon när det monterades ner och allt ska fortfarande funka som det ska. steg 3 ca18det med växellåda och 2,5'' avgas, saknas tryckrör, kylare, intercooler, och dumpventil för att det ska vara komplett..

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2013
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Arvid93 Visa inlägg
    http://www.blocket.se/blekinge/Ca18d....htm?ca=22&w=1

annonsen säger väl det mesta, äkta garret GT28 om jag inte minns fel, den som är vanlig för steg 3? Priset i annonsen är bara ett riktpris, bud är välkomna och mer info kan ordnas
    http://turbochargerspecs.blogspot.se...im-360-hp.html

Den turbon är det väll som brukar va för steg3 tror jag, sen tror ju många att gt2808 som är t28 som sitter i s14,s15 är samma turbo fast den bottnar strax under 300hk och är för steg 2

så det beror helt och hållet på vilken t28, garret gt2871rs bottnar vid 460hk...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •